El pilot guardiolenc Simeó Ubach segueix al capdavant del Campionat d'Espanya de Motocròs de la categoria MX2 després de la cursa que s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Bellpuig on la pluja i una gran quantitat de fang han estat els protagonistes que han dificultat molt el pilotatge.
Després de ser segon a l'entrenament lliure i tercer al cronometrat celebrats dissabte, el de Sant Salvador de Guardiola s'ha classificat segon a la primera manega en la qual ha hagut de lluitar de valent per mantenir-se a sobre de la seva KTM a causa de les condicions del circuit. Ubach ha sortit ja al segon lloc i ha mantingut aquesta posició fins el final per acabar darrere Iker Larrañaga.
A la segona mànega i en condicions fins i tot pitjors perquè no ha deixat de ploure al llarg de tot el matí, Ubach ha tornat a sortir be i situar-se segon, però no ha pogut evitar una caiguda a la tercera volta de la que s'ha recuperat amb rapidesa per instal·lar-se al quart lloc. A poques voltes del final, ha millorat una posició tot el rival que acabava de superar l'ha tocat i l'ha fet tornar a caure. En aquest cas, el pilot de KTM s'ha refet amb també amb rapidesa i ha pogut acabar quart.
Al còmput total de les dues mànegues, Ubach s'ha classificat tercer i els punts que ha aconseguit li serveixen per mantenir-se al primer lloc de la classificació provisional del Campionat d'Espanya de Motocròs a la categoria MX2 amb 7 punts més que Carlos Fernandez i 18 més que Iker Larrañaga que ha estat el guanyador de les dues mànegues disputades a Bellpuig.
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de juny de 2017 a les 19:26
Actualitzat el 04 de juny de 2017 a les 19:30
Et pot interessar
-
Esports
La Gravel Ride Tour 2026 obrirà la temporada a Sant Fruitós el 31 de gener
-
Esports
El Baxi Manresa comença la segona volta de l'Eurocup davant el líder
-
Esports
Joan Perramon brilla amb sis podis en un gran Campionat de Catalunya infantil del CN Manresa
-
Esports
El Manresa CBF s'imposa amb autoritat a l'Ointxe i es consolida a la zona còmoda de la LF2
-
Esports
El CE Manresa consolida el seu gran moment a domicili amb un triomf a Cerdanyola
-
Esports
Diego Ocampo: «El talent individual ha decidit el partit»
