
Representants dels clubs i regidora d'esports en la presentació dels partits. Ajuntament Manresa
Futbolistes de diferents clubs de la ciutat es trobaran aquest diumenge dia 6 de juny per disputar dos partits de futbol en solidaritat amb Haití. Aquesta iniciativa dóna continuïtat a la campanya Manresa solidària amb Haití, que es va crear per canalitzar la solidaritat de la ciutat de Manresa i la comarca del Bages amb aquest país centreamericà, que el passat 12 de gener va patir un terratrèmol amb conseqüències devastadores.
La iniciativa està organitzada per totes les entitats esportives de futbol de Manresa amb la col·laboració de l'Ajuntament, el Centre d'Esports Manresa, la Societat Cultural Equatoriana, les cheersleaders del Bàsquet Manresa, els Tirallongues, la Federació Catalana de Futbol delegació Bages-Berguedà i l'Associació d'Àrbitres Cor de Catalunya.
El primer partit que es disputarà serà entre una selecció de jugadors alevins manresans i l'aleví C del CE Manresa i, el segon, entre una selecció de jugadors manresans sèniors i el CE Manresa. Per tal que es puguin celebrar cada club de la ciutat aportarà tres jugadors alevins i tres de sèniors.
Paral·lelament, hi haurà altres activitats. En concret, el programa de la jornada, que se celebrarà a l'Estadi municipal de futbol del Congost, serà el següent:
- 3/4 d'11 del matí: partit de futbol entre jugadors alevins
- 12 del migdia: actuació de la Societat Equatoriana, de les cheerleaders del Bàsquet Manresa i dels Tirallongues.
- 2/4 d'1 del migdia: partit de futbol sènior entre una selecció manresana i el CE Manresa.
L'entrada a l'Estadi municipal de futbol serà gratuïta, i hi haurà unes urnes per tal que tothom qui ho desitgi pugui fer una aportació econòmica. Les aportacions també es poden fer als dos números de compte que hi ha oberts:
- Caixa Manresa: 20410010 30 0040166214
- Fiare Banca Popular i Ètica: 05011210 10 0000202749
Els diners recaptats es destinaran a projectes de postemergència i reconstrucció.