Dels més de 2.500 aficionats del BAXI Manresa que aquest cap de setmana seran a Bilbao per animar l'equip a la Final Four de la Basketball Champions League, n'hi ha dos que hi arribaran en vespa després d'haver sortit de davant del Nou Congost aquest dijous al matí. Tenen prevista l'arribada a Bilbao aquest mateix divendres, poca estona abans de la semifinal que enfrontarà els manresans amb el conjunt alemany del MHP Riesen Ludwigsburg, després d'haver completat els 560 km que separen les dues ciutats.
[nointext][intext1]
Pere Camprubí i Daniel Díaz relaten, en una informació de Canal Taronja, que la idea de viatjar fins a la capital de Biscaia en vespa va sorgir després de la primera victòria als quarts de final contra l'Unicaja Màlaga. Quan es va certificar la classificació en el partit de tornada, es van posar mans a l'obra per organitzar l'expedició.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EpR7DvYAg_k[/youtube]
Guarnits amb samarretes i bufandes del BAXI Manresa, els dos protagonistes de l'aventura han estat saludats a la porta del pavelló per Ismael Bako, Luke Maye i Sivlain Francisco, que també viatjaven dijous a primera hora. Els jugadors han fet broma -i s'han fotografiat- amb les vespes tunejades amb els colors de l'equip.
[intext2]
Aquest cap de setmana a Bilbao, els homes de Pedro Martínez estaran acompanyats per més de 2.500 aficionats manresans que han viatjat a Bilbao en avió, autocar, cotxe particular... i també en vespa.
[noticia]103147[/noticia]
En vespa fins a Bilbao per animar el BAXI Manresa a la «Final Four» de la Champions
Esports
El Pere i el Daniel van sortir en moto del pavelló del Nou Congost dijous al matí i esperen ser a la capital de Biscaia aquest divendres just abans de la semifinal contra el Ludwigsburg
ARA A PORTADA
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
-
Successos Tallen el carrer Vilanova de Manresa mentre es valora el risc d'esfondrament d'un edifici Pere Fontanals
-
-
Política Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa Pere Fontanals
-
Política Els alcaldes de Sant Fruitós i Sant Vicenç alliçonen Manresa sobre seguretat Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
06 de maig de 2022 a
les 11:36
Actualitzat el
06 de maig de 2022 a les
11:51
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa cau a l'últim sospir davant l'Sporting La Nucía en l'estrena de lliga
-
Esports
La Pirinaica arrenca la Primera Catalana amb una contundent victòria a Alpicat (0-3)
-
Esports
El Manresa CBF jugarà la final de la Lliga Catalana de LF2 després de superar el Segle XXI
-
Esports
El CE Manresa buscarà a Navarra la tercera victòria consecutiva
-
Esports
El Covisa Manresa obre la lliga davant l'Sporting La Nucía en una Segona B marcada per la igualtat
-
Esports
Diego Ocampo posa el focus en transmetre les seves idees a deu dies de començar l'ACB
