Gonçalo José Sousa ha establert aquest cap de setmana un nou rècord absolut del Club Atlètic Manresa (CAM) en la prova dels 1.500 metres llisos, esborrant així la plusmarca més antiga de l'entitat.
Sousa va aconseguir la fita durant el control de la Federació Catalana d'Atletisme disputat a l'Estadi Municipal de La Bòbila de Gavà, on va completar la distància amb un temps de 3 minuts, 44 segons i 53 centèsimes. Amb aquesta marca va superar per només set centèsimes el registre de 3'44"6 que mantenia l'atleta manresà Ivo Clotet des del 22 d'agost de 1989, aconseguit a Granollers.
La nova plusmarca posa fi a gairebé 37 anys de vigència d'un rècord que era el més antic de la taula de rècords absoluts del club manresà. A més, confirma l'excel·lent moment de forma de Gonçalo José Sousa, que continua consolidant-se com una de les principals referències del mig fons català.
Amb aquest resultat, el CAM suma un nou rècord històric al seu palmarès i renova una de les marques més emblemàtiques de l'atletisme manresà.
