Guillem Farrés ja és campió del món d'MX2 de motocròs. El pilot de Balsareny ha certificat el títol aquest dissabte a Darwin (Austràlia) després d'acabar segon en la primera cursa del Gran Premi, per darrere del seu company d'equip i principal rival, Camden McLellan.
Farrés ha acabat la temporada amb 904 punts, 36 més que McLellan, i es converteix en el primer català que guanya el Mundial d'MX2.
El títol, decidit a Austràlia
La segona posició de Farrés en la primera cursa li ha garantit matemàticament el campionat. En la segona màniga ha estat quart, un resultat ja irrellevant per a la classificació final.
El pilot de 23 anys tanca així un Mundial de dinou proves amb sis victòries de Gran Premi, set podis i catorze triomfs de màniga.
La celebració s'ha viscut tant a l'equip Triumph com a Balsareny, on familiars i amics s'havien reunit de matinada per seguir la cursa. Farrés és el segon pilot de l'Estat espanyol que aconsegueix el títol mundial d'MX2, després de Jorge Prado.
