El femení del CP Manresa ha aconseguit aquest cap de setmana una important victòria per 3-2 contra el Cerdanyola CH, un rival de les posicions altes de la classificació. El partit era difícil, però una victòria permetria al Manresa avançar-les en la classificació.
El Manresa va començar prudent, amb defensa individual a mig camp, amb un parell de jugades en atac en què mereixia el gol. Tanmateix, dues pèrdues de pilota al mig del camp van acabar amb gol de les vallesanes. Però les manresanes no es van desesperar. Jugaven bé i creien en elles mateixes. Així, dues jugades individuals, junt amb una pressió alta en defensa, van permetre arribar a la mitja part amb un empat a dos gols.
La gran motivació va fer que a cinc minuts del final les locals haguessin capgirat el marcador i tinguessin avantatge. A partir d'aquest moment, a causa segurament de les ganes de guanyar i del gran esforç mostrat fins llavors, van entrar en uns moments d'incertesa, amb força pèrdues de pilota, i el Cerdanyola va collar de debò. Tot i així, les manresanes aguantaren fins al final del partit i s'aconseguí la victòria per 3-2.
ARA A PORTADA
-
Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages» Pere Fontanals
-
-
-
Mònica Clemente supera les expectatives: 10a en perxa al Campionat d'Europa per equips Pere Fontanals
-
Sergi Perramon es reuneix amb Artur Mas per estudiar escenaris de cara a les municipals de 2027 Pere Fontanals
Publicat el 05 de desembre de 2016 a les 17:21
Et pot interessar
-
Esports Badr El Amerani, nou migcampista del CE Manresa per a la temporada 2025-26
-
Esports El manresà Guillem Bardina, peça clau en el títol català al Campionat Autonòmic de rugbi a VII
-
Esports Biel Colominas és el nou director esportiu del Baxi Manresa
-
Esports El CE Manresa incorpora el lateral Nicolás Olmedo
-
Esports Situen Biel Colominas com a director esportiu del Baxi Manresa
-
Esports L'artesenc Robert Vilarasau, subcampió d'Espanya de trampolí