La judoka d'Esport7 Noelia Jardo ha quedat setena al Campionat d'Espanya absolut de Judo celebrat aquest dissabte a Madrid. D'altra banda, la judoka del Club Judo Moià Íngrid Domínguez va superar el primer combat, va perdre el segon i no va repescar.
Noelia Jardo, a -48 kg, va guanyar el primer encontre contra la madrilenya Lucía Pastor i va caure en el segon contra la valenciana Mireia Rodríguez. A la repesca, va guanyar el primer combat davant la basca Naia Sánchez, i va perdre el segon de repesca (previ al combat pel bronze) contra la canària Zuleima Falcón.
Per la seva banda, Íngrid Domínguez, que és primer any júnior, va fer una bona competició a l'absolut, en la categoria -57 kg. Va derrotar al primer encontre la basca Deniba Konare, però va perdre el segon contra la judoka de Madrid Izaskun Ballesteros, i no va repescar.
La judoka d'Esport7 Noelia Jardo, setena al Campionat d'Espanya absolut
La judoka del Club Judo Moià Íngrid Domínguez, en el seu primer any júnior, també va prendre part en el campionat
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de desembre de 2022 a les 16:31
Actualitzat el 05 de desembre de 2022 a les 16:38
Et pot interessar
-
Esports La Ignasiana supera els 300 ciclistes inscrits amb un 80% de participants de fora de Manresa
-
Esports Diego Ocampo relativitza el resultat tot i que el considera «reforç positiu»
-
Esports El CN Manresa debuta al Campionat de Catalunya amb un partit de màxima exigència
-
Esports El Baxi Manresa deixa en mans del CSD i de l'EuroCup la decisió sobre el partit contra el Hapoel Jerusalem
-
Esports L'esport femení brilla a Manresa en una Nit de l'Esportista que premia 26 referents locals
-
Esports El Baxi Manresa enceta la Lliga Catalana davant el Hiopos Lleida