Com cada any, dins de les activitats d'Estiu Jove, la Plaça Major de Manresa queda coberta de sorra durant una setmana per convertir-se en l'escenari del torneig de vòlei platja, que enguany arriba a la dotzena edició.
S'hi han inscrit 45 equips, que són mixtos i formats com a mínim per 4 persones. D'aquests, 15 juguen a vòlei platja habitualment (equips blaus) i 30 s'inicien en la pràctica d'aquest esport (equips vermells). Les formacions es llençaran a la sorra des d'aquest dilluns i durant tota la setmana, en horari de 2/4 de 7 de la tarda a les 12 de la nit (de dilluns a divendres), el dissabte de les 3 de la tarda fins les 10 del vespre i diumenge de les 9 del matí fins les 9 del vespre.
El torneig júnior s'inicia dimarts a partir de les 5 de la tarda i el seu horari serà: de dimarts a divendres de 5 a 2/4 de 7 de la tarda i dissabte de les 3 de la tarda fins a les 8 del vespre. Aquest dimarts també comença el campus de vòlei platja per a menors d'edat amb un total de 21 inscrits.
L'activitat s'adreça a tots aquells joves i infants que es vulguin iniciar o practicar aquest esport i està coorganitzada entre l'Ajuntament de Manresa i el Club Vòlei 6 Manresa.
Altres activitats del programa Estiu Jove 2018
Stalow Fest
El festival alternatiu de Manresa! Concerts, skate, hip hop, graffiti, parkour i moltes sorpreses més.
Data: Dissabte, 30 de juny
Horari: 10 a 24h
Lloc: Complex Congost
Organitza: Associació Stalow Fest i Ajuntament de Manresa
Inscripció/preu: Activitat gratuïta i sense inscripció prèvia
Torneig de ping pong d'estiu
T'agrada jugar a ping pong? Apunta't i participa al torneig d'estiu! Vine a compartir!
Data: 2 de juliol
Horari: 18h
Lloc: Plaça Icària
Organitza: Casal de Joves la Kampana
Inscripció/preu: Activitat gratuïta, però amb inscripció prèvia a www.manresajove.cat
Nits de Jocs a la fresca: Especial homes llop lluna plena
El Club del Joc del CAE organitza una nit de jocs a la fresca, on el joc protagonista serà el homes Llop.
Data: 5 juliol
Horari: 21.30 a 24h
Lloc: Plaça Major
Organitza: CAE i Club del Joc
Inscripció/preu: Activitat gratuïta i sense inscripció prèvia
Paintball
Vine a jugar a Paintball, un joc d'equip, divertit i estratègic!!
Data: Dissabte, 7 de juliol
Horari: 18h
Lloc: Llera del riu (punt trobada: Estadi de futbol)
Organitza: Ajuntament de Manresa
Inscripció/preu: Activitat adreçada als majors de 14 anys a 5 euros. Cal inscripció prèvia a www.manresajove.cat
Piscines Nocturnes
Vine amb banyador i xancletes a gaudir d'una remullada a la nit amb ambient, llums i música chill-out a les piscines municipals de Manresa. Hi haurà servei de bar.
Data: Divendres 13 de juliol
Horari: 21 a 24h
Lloc: Piscines municipals de Manresa
Organitza: Piscines municipals de Manresa
Inscripció/preu: Activitat adreçada als majors de 14 anys a 3 euros i gratuït pels abonats. Cal comprar l'entrada a les piscines municipals.
Holi Party
Gaudeix de la Holi Party d'adolescents.cat, amb els dj Roger Carandell i Ernest Codina!!!
Data: Dissabte, 21 de juliol
Horari: 19h
Lloc: Pl. Europa
Organitza: Ajuntament de Manresa
Inscripció/preu: Activitat gratuïta i sense inscripció prèvia
La plaça Major comença a acollir el torneig de vòlei platja
La competició, que es durà a terme fins diumenge, està adreçada als majors de 16 anys i hi ha 45 equips inscrits
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de juny de 2018 a les 15:07
Actualitzat el 26 de juny de 2018 a les 10:35
Et pot interessar
-
Esports Dues benjamines del CE Manresa fitxen pel Barça i consoliden el bon moment del futbol femení al Congost
-
Esports Archange Izaw-Bolavie és el primer fitxatge del Baxi Manresa 2025-26
-
Esports Cardona impulsa la rehabilitació energètica del pavelló municipal
-
Esports Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística
-
Esports Pintades a Sallent contra Joan Garcia pel seu possible fitxatge pel Barça
-
Esports El Baxi Manresa tanca la temporada amb un sopar de família