Manresa inaugura el seu camp de rugbi dissabte

El club local, el Manresa RC té preparades diverses activitats durant tot el dia

Publicat el 12 de novembre de 2014 a les 19:13
Actualitzat el 12 de novembre de 2014 a les 19:15
El proper dissabte 15 de novembre es realitzarà la inauguració oficial del Camp de Rugbi del Congost de Manresa. Amb motiu d'aquesta inauguració, el Manresa Rugby Club ha organitzat tota una jornada d'activitats per celebrar la diada. La primera serà una trobada d'escoles de rugbi, en la que hi participaran uns 400 nens i nenes provinents de les escoles de la UE Santboiana, CR Sant Cugat, AR d'Osona, Anoia RC i el Manresa RC. A les 13.30 h, l'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, així com el president de la Federació Catalana de Rugbi, Ignasi Planas, donaran el camp per formalment inaugurat.

A la tarda serà el torn dels equips sènior de l'entitat. A les 15.00h jugarà l'equip femení del Manresa contra un combinat de jugadores dels Dragons de Santa Coloma i el Reus Deportiu, i a les 16.30h l'equip sènior masculí disputarà el seu partit de lliga enfront del CF Navata. Totes les activitats són gratuïtes i obertes a tothom.

El Manresa RC és una entitat amb només cinc anys de vida, però amb un creixement molt important any rere any, que s'ha vist fortament potenciat amb el nou camp de rugbi a la ciutat, amb la creació de l'Escola de Rugbi de l'entitat i el renaixement del seu equip femení.