[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=HLFWrMdl5ZM[/youtube]
Pedro Martínez, tècnic del BAXI Manresa, ha qualificat de "mal partit" el que ha fet aquest diumenge el seu equip contra el Gran Canaria. Només en uns minuts del tercer quart l'equip del Bages ha ofert un bon nivell però després "ens ha faltat continuïtat". Pedro Martínez ha reconegut que l'Herbalife Gran Canaria ha estat més encertat als moments decisius. El BAXI Manresa no ha trobat mai el ritme per a poder controlar el partit i això és sempre una combinació entre el desmèrit dels uns i el mèrit dels altres.
Rafa Martínez ha lamentat el poc encert del seu equip. Els petits detalls han pesat al tram final per decidir el vencedor del partit en opinió del santpedorenc. "A la segona part, hem tingut uns bons moments en què hem pogut córrer i fer el nostre joc", ha explicat l'escorta bagenc. Rafa Martínez no s'ha volgut excusar en les baixes que tenia el seu equip i ja pensa en el partit del proper dimarts a Donosti.
Porfirio Fisac ha vist un partit dividit en dues parts clarament diferenciades. Una primera en què els dos dos equips han fet una tasca en defensa "excel·lent. Cap equip ha fet un joc còmode". I una segona part en què "hem sabut reaccionar quan es podia trencar el partit en contra nostra".
[noticia]94965[/noticia]
Pedro Martínez admet que el BAXI Manresa ha fet «un mal partit»
Esports
Rafa Martínez ha lamentat el poc encert del seu equip
ARA A PORTADA
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat Què proposen A l'aguait i el Moviment Popular per erradicar la violència arran del crim de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
Societat «Qui instrumentalitza la mort de Vilajosana per sembrar odi no vol solucions, vol incendiar Manresa» Pere Fontanals
Publicat el
27 de desembre de 2020 a
les 16:35
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa surt a defensar el títol de la Lliga Catalana
-
Esports
Navarcles referma el suport a la Penya Ciclista i a la continuïtat de la Selènika
-
Esports
Navàs renovarà instal·lacions esportives amb una inversió global de 215.000 euros
-
Esports
Els Kids&Us Manresa encaixa la primera derrota de la pretemporada (99-103)
-
Esports
El CE Manresa s'estrena a Segona RFEF amb una golejada a Arnedo (1-4)
-
Esports
El Covisa Manresa cau a Ripollet a l'últim segon després d'un bon partit
