Pedro Martínez, tècnic del BAXI Manresa, ha definit el partit que el seu equip ha jugat contra el Morabanc Andorra com a "molt boig". Després d'un bon començament del seu equip, l'entrenador del conjunt bagenc ha reconegut la superioritat local a partir del segon quart. Pedro Martínez ha lamentat no haver respost l'actuació de jugadors com Clevin Hannah i Oriol Paulí o bé la defensa dels homes d'Ibon Navarro.
Al BAXI Manresa li ha costat respondre a la bona renda que ha aconseguit l'equip pirinenc. "No hem reaccionat ràpid", ha dit el tècnic barceloní. La reacció no ha arribat fins als darrers cinc minuts. I segons Pedro Martínez no ha estat un tema tàctic sinó de dinàmiques. En aquests moments, el Morabanc Andorra es troba en una mala situació i això fa que els pesi quan han de gestionar els darrers instants. D'aquesta forma, s'expliquen desfetes andorranes contra el Baskonia fa uns dies o la d'avui contra el BAXI Manresa. En canvi, el moment de confiança dels manresans és màxim.
[noticia]101352[/noticia]
Pedro Martínez: «Ha estat un partit molt boig»
El tècnic del BAXI Manresa ha afirmat que la reacció a l'últim quart no ha estat un tema tàctic sinó de dinàmiques
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de gener de 2022 a
les 19:30
Et pot interessar
-
Esports
El CTJ Bages i Moianès suma un or i dos bronzes al Campionat de Catalunya de Kyus
-
Esports
L'Avinent Manresa suma set medalles al Campionat de Catalunya sub18 i sub23
-
Esports
L'Avinent Manresa sub16 es proclama campió de Catalunya de clubs
-
Esports
Gonçalo José Sousa bat el rècord més antic del CAM en els 1.500 metres
-
Esports
Álex Reyes paga la seva clàusula i deixa el Kids&Us Manresa
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
