El judoka d'Esport-7 Pol López es va proclamar dissabte passat campió d'Espanya cadet en la categoria de -60 kg en el campionat que es va disputar al pavelló Fuente de San Luís de València.
Un nombrós equip amb un total de quinze judokes del Centre de Tecnificació de Judo del Bages i Moianès hi van participar representant a la Federació Catalana de Judo i als seus respectius clubs.
Dissabte al matí es va celebrar la categoria cadet i infantil femení de +63 kg on hi van participar Clàudia Salgado, del Judo Moià, i Anna Martínez, del Judo Santpedor, les dues en +70 kg. Cap de les dues no van obtenir classificació tot i guanyar la primera ronda. Nerea Garcia, d'Esport-7, que competia en la categoria infantil en +63 kg va passar la primera ronda però tampoc va classificar.
Per la tarda del dissabte es va disputar la categoria cadet masculí, on el judoka d'Esport-7 Pol López va proclamar-se Campió d'Espanya en la categoria de -60 kg després de disputar una excel·lent competició. Destacar que aquest esportista ja va ser Campió d'Espanya de la categoria Infantil fa tres anys.
En la categoria de -55 kg, Pau Santacreu (Esport-7) va ser finalment 5è classificat al perdre el combat pel bronze. Jordi Pérez de Mendiguren (Esport-7) va ser 7è classificat en la categoria de -81 kg. Paula Cubero (Esport-7) també va ser 7a classificada en la categoria de -48 kg, i Iker Corchero (Esport-7) va ser 9è classificat en -66 kg. També van participar, però no van obtenir classificació els judokes d'Esport-7 Òscar Contreras en -46 kg i Derek Garrido en -50 kg.
En la jornada del diumenge al matí es va disputar la categoria infantil on Raquel Romeu, del Judo Moià, va ser 5a classificada en -40 kg, després de perdre el bronze. Olga Juárez (Esport-7) va ser 9a classificada en -40 kg i Iris Alsina del Judo Moià va set també 9a classificada en -44 kg. També van participar-hi Miquel Peña del Judo Santpedor i Ahmed Mshaal del Judo Moià en -38 kg.
Destacar que tot aquest equip de la categoria Infantil són de 1r any en aquesta categoria.
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de maig de 2017 a les 06:02
Et pot interessar
-
Esports Bronze i rècord per a Marina Guerrero al Campionat d'Espanya absolut
-
Esports Mònica Clemente torna a ser campiona d'Espanya set anys després
-
Esports El Baxi Manresa afegeix una altra peça al joc interior amb Louis Olinde
-
Esports El manresà Aleix Garcia Vilaseca, campió d'Espanya júnior de duatló
-
Esports Súria comença l'agost la renovació de la gespa del Camp Municipal de Futbol
-
Esports La Lliga ACB començarà el cap de setmana del 4 i 5 d'octubre