Santpedor inicia la renovació de la gespa del camp de futbol Josep Guardiola

Esports

Les obres, que van començar aquest agost, milloraran les condicions de joc i permetran ampliar les possibilitats d'ús i entrenament de la instal·lació municipal

Publicat el 02 de setembre de 2026 a les 18:53

Les actuacions per instal·lar la nova gespa artificial del camp de futbol municipal Josep Guardiola de Santpedor han començat aquest mes d'agost, tal com estava previst, i ja se'n comencen a veure els resultats. La renovació permetrà millorar les condicions de joc i entrenament del club de futbol, facilitar un ús més intensiu del camp i garantir una superfície més segura i regular.

Nous espais i millores a l'equipament

Una part de la gespa que es retiri es reubicarà a la zona de terra annexa al camp, amb l'objectiu de crear un nou espai d'entrenament i escalfament. El projecte també incorpora el sanejament del terreny situat darrere de les grades i al lateral oest del camp fins a la tanca existent, així com el condicionament de l'aparcament.

La intervenció es completarà amb una nova xarxa de protecció, elements de protecció del rec i porteries noves.

Una inversió de 600.000 euros

Les actuacions s'han pogut impulsar després que el ple ordinari de maig de 2026 aprovés una modificació de crèdit extraordinari de 600.000 euros per finançar la substitució de la gespa artificial del camp de futbol municipal Josep Guardiola.

Escull Manresa com la teva font preferida de Google