El CE Manresa ha anunciat la renovació de Sergi Benavides com a director esportiu del primer equip fins al juny de 2027. Serà la seva segona temporada al capdavant de la direcció esportiva del club manresà.
Continuïtat al projecte esportiu
El CE Manresa ha confirmat la renovació de Sergi Benavides com a director esportiu de l'entitat fins al juny de 2027. El club ha anunciat l'acord aquest dimarts a través de les xarxes socials.
Benavides afrontarà així la seva segona temporada al capdavant de la direcció esportiva del conjunt manresà, que competirà a la Segona RFEF.
Experiència en ascensos
El director esportiu arriba a aquesta nova etapa després d'encadenar dos ascensos consecutius, un dels quals amb el CF Vilanova i la Geltrú abans de la seva arribada al CE Manresa.
Amb la renovació, el club dona continuïtat al projecte esportiu de cara al repte de consolidar-se a la categoria.
