Simeó Ubach s'ha classificat segon a la segona prova del Campionat d'Espanya de Motocròs que s'ha disputat aquest diumenge a Sanlucar de Barrameda després d'ocupar el segon lloc a cadascuna de les dues mànegues de cursa de la categoria de MX2 en la qual defensa el títol de Campió d'Espanya.
El pilot de Sant Salvador de Guardiola, que ja havia aconseguit la segona volta ràpida als entrenaments classificatoris, s'ha posat líder a la primera mànega fins que cap a la meitat de la cursa, s'ha vist superat per Iker Larrañaga que ha acabat guanyant per davant del de KTM.
A la segona mànega, les posicions finals han estat les mateixes, però el que ha passat ha estat ben diferent perquè tot i que s'ha tornat a posar primer a les primers voltes, quan ha estat superat per Larrañaga ha patit una forta caiguda de la que s'ha pogut recuperar per remuntar fins el segon lloc.
La tercera cursa del Campionat d'Espanya de Motocròs es disputarà a Talavera de la Reina el pròxim 11 de març.
Simeó Ubach fa dos segons llocs a la segona prova del Campionat d'Espanya de motocròs
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 25 de febrer de 2018 a les 18:30
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»