Aquest divendres al vespre i dissabte al matí tindran lloc els treballs de pavimentació i asfaltatge de les obres del Projecte d'urbanització del Pla Parcial Sagrada Família (fase 1). Un cop acabats els treballs es reprendrà el trànsit habitual a la carretera del Pont de Vilomara i el carrer Sant Cristòfol.
De moment però, s'ha decidit mantenir tancat el trànsit del nou carrer Pilar Bertran Vallès per garantir una major seguretat, atès que s'estan duent a terme els treballs de construcció d'una nova activitat comercial, que comporta molt moviment de maquinària d'obres i grues, que aconsella no obrir-lo al trànsit fins que aquests no s'hagin finalitzat.
També resta pendent la instal·lació de la semaforització de les cruïlles del nou carrer amb els carrers Sant Cristòfol i Pont de Vilomara, que permetran dur a terme els moviments de vianants i vehicles amb major seguretat.
Dissabte quedarà asfaltat el carrer Pilar Bertran Vallès, però es mantindrà tancat al trànsit
Societat
Es reprendrà el trànsit habitual a la carretera del Pont de Vilomara i el carrer Sant Cristòfol
ARA A PORTADA
-
Política El ple de Manresa tomba la creació d'una comissió d'anàlisi sobre l'homicidi de Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Manresa aprova les bases dels ajuts de gairebé sis milions per rehabilitar el Centre Històric Pere Fontanals
-
Política L'infrahabitatge en plantes baixes es queda sense radiografia d'urgència a Manresa Pere Fontanals
-
Política El ple rebutja la moció de Fem Manresa sobre dinamitzadors lingüístics als patis de les escoles Pere Fontanals
-
Publicat el
28 de juny de 2019 a
les 14:20
Actualitzat el
28 de juny de 2019 a les
14:22
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan de Vilatorrada reduirà 23 euros la taxa de residus el 2027
-
Societat
L'Institut Pius Font i Quer de Manresa rebutja l'aplicació de l'AVIM al centre
-
Societat
Comencen les obres del nou vial del polígon Les Vives de Sant Vicenç a la C-55
-
Societat
Manresa acollirà la trobada interreligiosa «Paraules que transformen» sobre els reptes actuals
-
Societat
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió
-
Societat
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica el reciclatge amb els contenidors d'accés restringit
