Els 16 usuaris de la Fundació Convent de Santa Clara que els darrers mesos han participat en un curs al CFP amb l'objectiu d'afavorir la inserció laboral de persones en risc d'exclusió social han acabat la seva formació i ja estan preparats per realitzar les pràctiques en empreses. Els alumnes han après soldadura, mecànica i interpretació de plànols, coneixements que els seran molt útils per incorporar-se en empreses del sector industrial del territori que tenen una alta demanda de professionals qualificats.
Aquesta formació va ser una iniciativa conjunta del CFP, la Fundació Convent de Santa Clara i la Fundació Caixa d'Enginyers per tal d'oferir una sortida laboral a persones en situació de vulnerabilitat. A més dels coneixements tècnics, durant el curs també s'han treballat aspectes relacionats amb l'ocupabilitat i les habilitats socials per tal que els participants adquireixin seguretat i confiança a l'hora de presentar-se a les empreses i superar una entrevista de feina.
Durant el curs s'han fet un total de 150 hores teòriques distribuïdes de la següent manera: 100 de soldadura, 20 d'interpretació de plànols, 10 de prevenció de riscos laborals i 20 de mecànica. Ara, en queden 150 més de pràctiques en empreses. Des del CFP es fa una crida a les empreses que vulguin contribuir a la formació d'aquests alumnes acollint-los durant el període de pràctiques. Les empreses interessades poden contactar amb el CFP al 93 875 72 79 i a cfp@cfp.cat.
Els usuaris de la Fundació Convent de Santa Clara acaben la seva formació al CFP
Han après soldadura, mecànica i interpretació de plànols i ara estan a punt per començar les pràctiques en empreses
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juny de 2019 a les 10:16
Actualitzat el 26 de juny de 2019 a les 10:29
Et pot interessar
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara