S'han finalitzat les obres de reparació del ferm i de desguàs de l'Avinguda Girona i aquest dimecres al vespre s'ha reobert la circulació al trànsit rodat i també al pas de vianants a la vorera de l'avinguda que també estava tallada.
Els treballs han consistit en la substitució d'una canonada de desguàs i en el reasfalt del tram afectat i en la pintura de la senyalització horitzontal.
Paral·lelament a l'obertura de la via, s'han iniciat els treballs d'instal·lació d'una tanca de fusta de delimitació entre la zona de l'aparcament i el talús i la formació d'un paviment de formigó per l'aparcament de motos.
Es reobre a la circulació l'avinguda Girona de Sant Fruitós
Un cop s'han finalitzat les obres de reparació del ferm i de desguàs
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de març de 2019 a les 10:43
Et pot interessar
-
Municipis La Festa Major Alternativa avisa: «Venen dies de moguda i enrenou»
-
Municipis Comencen les obres de rehabilitació i conservació del Parc Francesc Viñas de Moià
-
Municipis Sant Joan posa en funcionament dos punts de recàrrega gratuïts per a vehicles elèctrics
-
Municipis L'Ajuntament de Súria restaura el portal centenari de l'edifici escolar del carrer Ernest Solvay
-
Municipis Detenen un home que agredia la seva parella en ple carrer a Manresa
-
Municipis Dilluns s'iniciarà la construcció de la vorera de connexió amb la passera de Cal Gravat a Bufalvent