L'empresa manresana Fibracat ha confirmat que donarà cobertura als polígons de Sant Isidre i Riu d'Or-Casanova, la urbanització la Rosaleda i el nucli urbà de Sant Fruitós de Bages, que inclou el servei al polígon de la Bòbila.
El pla de desplegament de la fibra òptica de Fibracat contempla la instal·lació d'aquesta infraestructura a gran part dels polígons industrials de municipi, completant l'escassa oferta actual. Es preveu també instal·lar fibra a les zones residencials del nucli urbà i de La Rosaleda, propiciant una situació de contraoferta amb Movistar.
L'equip de govern de Sant Fruitós celebra que aquesta sigui la segona operadora que, en poc temps, hagi mostrat interès en desplegar fibra òptica al municipi, una millora fonamental per tal que ciutadans i empreses puguin accedir a serveis de telecomunicacions d'alta velocitat.
Fibracat presenta a Sant Fruitós el seu pla de desplegament de fibra òptica
Els polígons Sant Isidre i Riu d'Or-Casanova i les zones residencials del nucli i La Rosaleda, gaudiran d'aquest servei
ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals
Publicat el 09 de maig de 2016 a les 12:16
Actualitzat el 09 de maig de 2016 a les 12:17
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit en un tram del passeig del Riu, dissabte i diumenge
-
Societat Talls de trànsit puntuals al carrer Camp i Fabrés, la nit de diumenge a dilluns
-
Societat El Centre Residencial La Llum celebra 23 anys amb una setmana d'activitats lúdiques i comunitàries
-
Societat Endesa modernitza la xarxa elèctrica de Sant Feliu Sasserra
-
Societat El Meteocat confirma un esclafit al Bages
-
Societat Els 8 refugis climàtics de Manresa per superar la calor