El regidor de Planejament i Projectes Urbans de l'Ajuntament de Manresa, Marc Aloy, s'ha mostrat "sorprès" aquest dimecres a la tarda per la denúncia que l'Ajuntament de Sant Fruitós ha presentat als jutjats de Barcelona pel canvi d'usos del Parc Tecnològic. Aloy, que ha parlat després de presentar als mitjans el projecte de la Plaça Bonavista, ha recordat que "aquests nous usos no són efectius fins al final de tota la tramitació", que necessita de "l'aprovació en el Consorci del Parc de l'Agulla" on l'Ajuntament de Sant Fruitós hi està representat.
El regidor ha explicat que el canvi d'usos es va decidir després que l'Ajuntament de Manresa visités parcs tecnològics d'altres ciutats "i comprovés que els criteris d'admissió d'empreses eren més laxes, de manera que el parc de Manresa perdia competitivitat. Aloy ha més a més ha aclarit que el canvi d'usos "no afecta a tot el parc".
Pel que fa al tema hoteler, Aloy ha recordat que el projecte manresà data de febrer de 2015, "molt abans que es fes públic el projecte del Portal de l'Agulla" per part de Sant Fruitós. O sigui que "una cosa no té res a veure amb l'altra" tal i com va denunciar el passat mes d'abril l'alcalde de Sant Fruitós Joan Carles Batanés.
Aloy es mostra «sorprès» per la denúncia de Sant Fruitós al canvi d'usos del Parc Tecnològic
ARA A PORTADA

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 20 de juliol de 2016 a les 19:35
Actualitzat el 20 de juliol de 2016 a les 19:37
Et pot interessar
-
Política Prop de mil veïns de Moià reclamen votar sobre l'ampliació de l'escorxador i la planta de biogàs
-
Política Desallotgen un edifici ocupat al carrer Barreres de Manresa per risc estructural
-
Política Aprovats els projectes d'urbanització de les avingudes de l'Esport i de la Pirelli i del Camí Vell de Rajadell
-
Política Nova C-59 entre Moià i Sant Feliu: més segura, connectada i sostenible
-
Política Baixen dràsticament les denúncies per mal ús dels contenidors tancats a Sant Fruitós
-
Política «Ampliem contenidors i freqüències al Barri Antic, però també empaitarem més els incívics»