El regidor de Planejament i Projectes Urbans de l'Ajuntament de Manresa, Marc Aloy, s'ha mostrat "sorprès" aquest dimecres a la tarda per la denúncia que l'Ajuntament de Sant Fruitós ha presentat als jutjats de Barcelona pel canvi d'usos del Parc Tecnològic. Aloy, que ha parlat després de presentar als mitjans el projecte de la Plaça Bonavista, ha recordat que "aquests nous usos no són efectius fins al final de tota la tramitació", que necessita de "l'aprovació en el Consorci del Parc de l'Agulla" on l'Ajuntament de Sant Fruitós hi està representat.
El regidor ha explicat que el canvi d'usos es va decidir després que l'Ajuntament de Manresa visités parcs tecnològics d'altres ciutats "i comprovés que els criteris d'admissió d'empreses eren més laxes, de manera que el parc de Manresa perdia competitivitat. Aloy ha més a més ha aclarit que el canvi d'usos "no afecta a tot el parc".
Pel que fa al tema hoteler, Aloy ha recordat que el projecte manresà data de febrer de 2015, "molt abans que es fes públic el projecte del Portal de l'Agulla" per part de Sant Fruitós. O sigui que "una cosa no té res a veure amb l'altra" tal i com va denunciar el passat mes d'abril l'alcalde de Sant Fruitós Joan Carles Batanés.
Aloy es mostra «sorprès» per la denúncia de Sant Fruitós al canvi d'usos del Parc Tecnològic
ARA A PORTADA
-
L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Redacció
-
-
-
Una coneguda empresa del Bages, condemnada a indemnitzar un treballador amb 7.500 euros per humiliar-lo Pere Fontanals
-
Les obres del Parc Tecnològic del Bages avancen i Manresa i Sant Fruitós en celebren el progrés Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 20 de juliol de 2016 a les 19:35
Actualitzat el 20 de juliol de 2016 a les 19:37
Et pot interessar
-
Política
Els cims del Bages s'il·luminen per recordar els vuit anys de la proclamació de la República
-
Política
El PSC celebra la Festa de la Rosa a Castellnou i enceta el camí cap a les municipals del 2027
-
Política
Turons i cims del Bages s'il·luminaran amb farells per reivindicar la proclamació de la República
-
Política
De la ZBE a la «pujada d'impostos»: la marxa lenta que no arrenca a Manresa
-
Política
Cardona presenta un projecte de 12,5 milions per transformar i revitalitzar el seu nucli antic
-
Política
Gaià rep un estudi per dotar de connectivitat d'alta capacitat les masies del municipi
