La imminent tornada dels presos polítics varons a la presó de Lledoners, que es preveu per a aquest dimecres, ha fet que l'ANC i Òmnium hagin promogut dues convocatòries per aquest dimarts i dimecres, totes dues a les 8 del vespre, al centre penitenciari de Sant Joan de Vilatorrada.
Aquest dimarts es fa una crida per engalanar l'entorn del centre penitenciari amb llaços grocs i altres llegendes. El punt de trobada és la rotonda d'accés a la presó a les 8 del vespre.
L'endemà dimacres, amb els presos polítics previsiblement al centre penitenciari, la convocatòria es fa al camp de Lledoners, darrere de la presó, també a les 8 del vespre, per desitjar-los "bona nit" en el seu retorn a Catalunya, acompanyant Joan BonaNit.
Els organitzadors recorden l'important risc d'incendis que es viurà al camp i demanen que la gent no aparqui els automòbils a la carretera.
ANC i Òmnium fan una doble convocatòria davant l'arribada dels presos polítics a Lledoners
Política
Aquest dimarts al vespre per engalanar l'accés a la presó, i dimecres per donar-los el primer "bona nit" de la tornada
ARA A PORTADA
-
Societat La Fundació del Convent de Santa Clara envia a Ucraïna el seu 48è corredor humanitari Pere Fontanals
-
-
Societat Refugiada després de patir violència masclista a Rússia: «M'imagino el meu futur a Catalunya» ACN
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
25 de juny de 2019 a
les 14:47
Actualitzat el
25 de juny de 2019 a les
14:54
Et pot interessar
-
Política
El Moianès recupera la ruta de memòria antifeixista aquest dilluns, 12 d'octubre
-
Política
Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa
-
Política
«S'ha creat un relat terrible sobre Manresa que hem de combatre»
-
Política
La CUP-Fem Manresa exigeix al govern més control dels diners públics després del cas Sallar
-
Política
Xavier Díez analitzarà a Manresa les perspectives actuals de l'independentisme
-
Política
Aliança Catalana presenta Jean Carlos de Aza com a candidat a l'alcaldia de Sallent
