La imminent tornada dels presos polítics varons a la presó de Lledoners, que es preveu per a aquest dimecres, ha fet que l'ANC i Òmnium hagin promogut dues convocatòries per aquest dimarts i dimecres, totes dues a les 8 del vespre, al centre penitenciari de Sant Joan de Vilatorrada.
Aquest dimarts es fa una crida per engalanar l'entorn del centre penitenciari amb llaços grocs i altres llegendes. El punt de trobada és la rotonda d'accés a la presó a les 8 del vespre.
L'endemà dimacres, amb els presos polítics previsiblement al centre penitenciari, la convocatòria es fa al camp de Lledoners, darrere de la presó, també a les 8 del vespre, per desitjar-los "bona nit" en el seu retorn a Catalunya, acompanyant Joan BonaNit.
Els organitzadors recorden l'important risc d'incendis que es viurà al camp i demanen que la gent no aparqui els automòbils a la carretera.
ANC i Òmnium fan una doble convocatòria davant l'arribada dels presos polítics a Lledoners
Aquest dimarts al vespre per engalanar l'accés a la presó, i dimecres per donar-los el primer "bona nit" de la tornada
ARA A PORTADA

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 25 de juny de 2019 a les 14:47
Actualitzat el 25 de juny de 2019 a les 14:54
Et pot interessar
-
Política Desavinences entre govern i oposició de Castellbell pel terreny del nou Institut
-
Política La marca del nou servei municipal de lloguer de bicicletes de Manresa es dirà Baik
-
Política L'Ajuntament demana a la Federació de les Caputxines que cedeixi el convent a Manresa
-
Política El PSC del Moianès celebrarà la seva primera Festa de la Rosa
-
Política Cimera per la C-55: el Govern estudiarà sis alternatives de desdoblament
-
Política El Parlament aprova estudiar un carril bici i un bus a demanda entre Sant Martí de Torroella i Sant Joan