L'exdiputada sallentina de la CUP Anna Gabriel ha reaparegut aquest diumenge en un acte polític a Catalunya rebutjant "propostes buides i personalismes" i assegura que la formació va "fins al final" perquè "és radical". En l'acte de cloenda de l'Escola d'Estiu de la formació anticapitalista a la Nau Bostik de Barcelona, augura que el país es troba davant del "tancament d'un cicle polític" en què l'esquerra independentista està "millor que mai", on la CUP aposta per no enfonsar-se en un clima de "frustració, desànim i desorientació". "Si us puc servir d'alguna cosa després de tant temps de ser fora és per contagiar-vos autoestima al màxim", ha assenyalat en el seu parlament, on ha assegurat que l'esquerra independentista és necessària per defensar "la vida digna, l'alliberament del país, els drets i la justícia".
Gabriel considera que la formació té força i empenta per poder emprendre noves accions per enfortir-se internament, això entenent el partit com a col·lectiu. "No ens conformem amb propostes buides, personalmismes, referencialitats buides o discursos simplistes", ha assenyalat en el seu discurs.
[intext1]
És per aquest motiu que assegura que el partit va fins el final, aprofundint: "Anem a l'arrel, som radicals, estem determinades i tenim tanta història acumulada que no ho sabríem fer de cap altra manera", ha afegit.
[h3]"Millor que mai"[/h3]
Gabriel ha assegurat que "l'esquerra independentista està millor que mai", tot destacant l'ambient actual que ha definit com de "frustració, desànim i desorientació". "Nosaltres decidim tancar el tancament d'un cicle polític amb anàlisi, formació, intercanvi, propostes per al territori, defensa de la llengua i acció contra la repressió", ha afegit.
[intext2]
L'exdiputada s'ha ofert "després de tant de temps d'estar fora" per contagiar autoestima i orgull absolut". Amb tot, ha assegurat que l'esquerra independentista és necessària per defensar la vida digna, l'alliberament del país, el territori, les llibertats i la justícia.
Anna Gabriel reapareix a Catalunya en l'acte de cloenda de l'Escola d'Estiu de la CUP
La sallentina assegura que el país es troba en el final "d'un cicle polític" però que l'esquerra independentista "està millor que mai"
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 18 de setembre de 2022 a les 14:55
Et pot interessar
-
Política Dissabte començarà el període de votacions del pressupost participatiu de Sant Fruitós
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs