El grup de suport 21 raons contra la repressió per haver tallar les vies de l'AVE de Girona durant el primer aniversari de l'1 d'octubre de 2017, ha convocat una assemblea oberta aquest dilluns a les 7 de la tarda a l'Auditori Sant Josep de Moià per socialitzar el cas i donar suport a la Berta, una de les encausades que és veïna del municipi, militant d'Arran i del moviment popular del Moianès.
La matinada del 16 de gener de 2019, agents encaputxats del Cos Nacional de Policia van arribar a Moià per detenir la Berta. Però la Berta era a Girona, on estudiava. La buscaven per haver participat al tall de vies de l'AVE durant les protestes del primer aniversari de l'1 d'octubre.
Ara, la Fiscalia i l'acusació representada per Renfe i Adif la porten a judici amb tres persones més, demanant-los penes de quatre anys de presó i milers d'euros en multes. El judici tindrà lloc el 10 de març, i abans hi haurà una manifestació de suport el 26 de febrer.
Assemblea a Moià per una veïna que serà jutjada per tallar l'AVE a Girona durant l'aniversari de l'1-O
Tindrà lloc aquest dilluns al vespre a l'Auditori Sant Josep
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de febrer de 2022 a les 13:06
Actualitzat el 06 de febrer de 2022 a les 13:12
Et pot interessar
-
Política La Síndica de Greuges atén 29 persones en la seva tercera visita de l'any a Manresa
-
Política Manresa commemorarà l'1 d'Octubre amb un acte a la plaça Sant Domènec
-
Política Artés tindrà com a festiu local el dia de la Festa de la Llum de Manresa el 2026
-
Política Manresa reivindica el dret a l'accés a la informació pública en el Dia Internacional de la Transparència
-
Política Cardona aprova un nou cartipàs municipal després dels canvis a l'alcaldia
-
Política Més de 250 dones participen a Manresa en la V Trobada de Formació i Debat feminista