Aquest dissabte tindrà lloc la presentació de la llista de CiU a Sallent. L'acte de presentació serà el proper dissabte dia 9 d'abril, en el decurs d'un sopar que començarà a les 9 del vespre a l'envelat de Sallent.
	
	L'acte serà presidit per en Francesc Homs, secretari general de presidència i portaveu del govern de la Generalitat. També comptarà amb la presència de l'Albert Batalla, alcalde de la Seu d'Urgell i Diputat al Parlament, David Bonvehi, president comarcal de CDC i Diputat, entre d'altres alcaldes, caps de llista i càrrecs del govern de la Generalitat.
	
	Durant l'acte intervindrà en Jordi Moltó, actual alcalde de Sallent i el candidat David Saldoni, que presentarà un a un a tots els candidats de la llista de CiU a Sallent.
CiU presenta la seva llista per Sallent aquest dissabte
En el transcurs d'un sopar presidit per Francesc Homs
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Èxit del Gastrorecup a Manresa: 80 comensals i 1.600 euros per la Fundació del Convent de Santa Clara Pere Fontanals  
- 
													Sant Fruitós adquireix tota la finca de Can Figueras per ampliar el Bosquet i crear la Casa-Museu Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
Publicat el 07 d’abril de 2011 a les 19:17
																			
								Et pot interessar
- 
												 Política
												Sant Joan aprova un pressupost de 13 milions per al 2026 sense augmentar impostos Política
												Sant Joan aprova un pressupost de 13 milions per al 2026 sense augmentar impostos
- 
												 Política
												Cardona congela taxes i impostos municipals de cara a 2026 i només apuja un 2,5% l'IBI per l'IPC Política
												Cardona congela taxes i impostos municipals de cara a 2026 i només apuja un 2,5% l'IBI per l'IPC
- 
												 Política
												Els cims del Bages s'il·luminen per recordar els vuit anys de la proclamació de la República Política
												Els cims del Bages s'il·luminen per recordar els vuit anys de la proclamació de la República
- 
												 Política
												El PSC celebra la Festa de la Rosa a Castellnou i enceta el camí cap a les municipals del 2027 Política
												El PSC celebra la Festa de la Rosa a Castellnou i enceta el camí cap a les municipals del 2027
- 
												 Política
												Turons i cims del Bages s'il·luminaran amb farells per reivindicar la proclamació de la República Política
												Turons i cims del Bages s'il·luminaran amb farells per reivindicar la proclamació de la República
- 
												 Política
												De la ZBE a la «pujada d'impostos»: la marxa lenta que no arrenca a Manresa Política
												De la ZBE a la «pujada d'impostos»: la marxa lenta que no arrenca a Manresa

 
															 
															 
															 
															 
															