"És tan absurd intentar jutjar-me per un nas de pallasso, que s'han d'inventar un delicte". Amb aquestes paraules, en Jordi Pesarrodona expressa "l'esperit de venjança" que interpreta que ha mogut a la fiscalia a acusar-lo de desobediència greu i demanar per ell la pena màxima que preveu el codi penal per aquest delicte.
Entitats, partits i amics del regidor de Cultura en funcions de Sant Joan de Vilatorrada i pallasso, Jordi Pessarrodona han convocat una concentració el proper divendres a 2/4 d'1 del migdia davant dels Jutjats de Manresa per donar-lo suport davant d'aquesta acusació.
Com va informar NacióManresa, la fiscalia acusa Pesarrodona d'animar les persones congregades l'1-O al col·legi Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada a obstaculitzar l'entrada de la Guardia Civil, constituint un escut humà.
Convoquen una concentració de suport a Jordi Pesarrodona per la seva imputació per desobediència
Divendres a 2/4 d'1 del migdia es farà una concentració davanat dels Jutjats de Manresa
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 12 de juny de 2019 a les 21:55
Actualitzat el 12 de juny de 2019 a les 22:01
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs
-
Política Sant Vicenç defensa la seva gestió del padró després de la intervenció de la regidora Clotet en el ple de Manresa
-
Política Aloy a Bacardit: «Ja sé que no li agrado gens, però jo també l'he d'aguantar»