Els pobles i ciutats del Bages i el Moianès ja tenen plens 70 autobusos aquest dimarts per a la gran manifestació de Barcelona de la propera Diada Nacional de Catalunya, el proper 11 de setembre. Actualment, des de Manresa se n'han omplert ja 16 i des de l'Assemblea Nacional de Catalunya es confia arribar a la vintena, uns xifra superior al 2017.
A Manresa, per inscriure's als autobusos de la Diada Nacional es pot fer fins a divendres de 7 a 9 del vespre, al Centre Excursionista de la Comarca del Bages (C/ Urgell, 16), o a l'Espai Òmnium. A banda de la inscripció també es poden adquirir les samarretes i les polseres de la Diada.
Cal recordar que Manresa tindrà el seu lloc en el tram 22 de la manifestació, i la comarca del Bages, en el 23. També recordar que cal fer la inscripció a la web de la Diada.
El Bages i el Moianès ja tenen més de 70 busos plens per a la manifestació de la Diada
L'ANC confia en arribar als 20 autobusos només a Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de setembre de 2018 a les 21:17
Actualitzat el 04 de setembre de 2018 a les 21:20
Et pot interessar
-
Política «Posarem ordre a Manresa»: Junts carrega contra un govern «incapaç i esgotat»
-
Política La mobilització veïnal frena el desnonament del Bloc 8, símbol de la lluita per l'habitatge a Manresa
-
Política Sergi Perramon es reuneix amb Artur Mas per estudiar escenaris de cara a les municipals de 2027
-
Política Artés redefineix l'ús dels horts municipals per impulsar una agricultura urbana sostenible
-
Política Visita de Felip VI: quan les campanes de Montserrat no toquen ni quarts ni hores
-
Política La presència de Felip VI a Montserrat «ofèn a la memòria republicana i antifeixista»