El Consell explica als ens locals com demanar ajuts a Europa

El dijous 17 de novembre es farà una jornada que donarà informació i formació per poder accedir a subvencions i finançament europeu

Publicat el 07 de novembre de 2011 a les 18:24

"Oportunitat de finançament europeu per a ens locals". Aquest és el títol de la jornada que tindrà lloc el dijous 17 de novembre, organitzada pel Consell Comarcal amb el suport de la Direcció de Relacions Internacionals de la Diputació de Barcelona, i adreçada tant a tècnics com a càrrecs electes d'ens comarcals del Bages, preferentment de promoció econòmica, cooperació al desenvolupament, immigració i medi ambient.

Amb aquesta jornada, el Consell Comarcal del Bages pretén oferir als Ajuntaments de la comarca la possibilitat de conèixer quins són els programes europeus a través dels quals es poden finançar projectes locals, els calendaris, les prioritats de la UE i, sobretot, què cal saber sobre la gestió de projectes europeus abans de presentar una sol·licitud (la recerca de partenariat, el cofinançament, l'idioma, la capacitat tècnica i de personal requerida, la naturalesa de les accions habitualment subvencionables, etcètera).

La jornada serà dirigida per tècnics de la Direcció de Relacions Internacionals de la Diputació de Barcelona, en col·laboració amb el personal tècnic de l'Àrea de Desenvolupament Comarcal del Consell Comarcal del Bages.