El govern municipal de Manresa no autoritza la trobada que el grup municipal del FNC té prevista amb "afectats per les ocupacions" el proper dimecres a les dependències de l'Ajuntament. Els identitaris han anunciat aquesta trobada a les xarxes com una convocatòria oberta a afectats, i això ha fet que el govern hagi desautoritzat la cessió de la sala de premsa que havia ofert inicialment.
El govern havia atès la petició de la formació d'extrema dreta perquè van dir que es tractava d'una reunió "amb altres persones" i que "necessitaven més espai que el que tenen al seu despatx", han assegurat fonts del govern, però en veure que a les xarxes ho anunciaven com "una convocatòria oberta", l'han desautoritzat.
Segons han explicat fonts municipals, les instal·lacions de l'Ajuntament "no són un lloc on fer actes de partit", "ni del FNC, ni d'ERC, ni de Junts". Una cosa "és demanar una sala per reunir-se com a grup municipal amb una associació", i una altra diferent "és disposar d'una sala i convocar tothom a través de les xarxes".
Davant l'explicació que el despatx del grup municipal "era petit" per a la gent que havia d'assistir a la reunió, el govern va oferir-los la sala de premsa "sempre pensant que era una reunió tancada amb membres d'alguna o algunes entitats, no per fer-ne un anunci a les xarxes".
Segons aquestes mateixes fonts, l'alcalde Marc Aloy ha comunicat la decisió al cap del FNC, Sergi Perramon, i li ha demanat que elimini la convocatòria que han fet a les xarxes socials.
El govern de Manresa desautoritza la trobada del FNC amb anti-ocupes a l'Ajuntament
Política
El grup municipal va sol·licitar una sala gran per reunir-se amb una entitat, "no pas per fer un acte obert al públic"
ARA A PORTADA
-
Política Manresa modifica el POUM per fer possible la construcció del nou pavelló del Congost Redacció
-
-
Política El govern de Manresa acusa Junts de «faltar a la veritat» sobre el nou pavelló del Congost Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Luz Casal inaugura el Festival Camins, que arrenca amb un 75% de les entrades venudes Redacció
-
Cultura i Mitjans Voilà a la Lluvià renuncia a organitzar l'edició d'aquest estiu per retards administratius Pere Fontanals
Publicat el
17 de setembre de 2023 a
les 18:35
Actualitzat el
17 de setembre de 2023 a les
18:43
Et pot interessar
-
Política
La prova sísmica de la nova seu de la Generalitat a Manresa es completa sense incidències
-
Política
Sant Salvador de Guardiola s'adhereix a la moció per aturar la tramitació del Plater
-
Política
Junts Manresa portarà al ple una moció per recuperar el camp de futbol de Sant Pau
-
Política
Fem Poble-CUP escull Gemma Codina com a candidata a l'alcaldia de Sallent
-
Política
Marc Aloy visitarà el barri de Sant Pau en una nova jornada del programa Alcalde als Barris
-
Política
Un forn amb nom de plaça
