El Consell Executiu ha aprovat la creació del Comitè de Coordinació de l'Administració de la Generalitat a Tortosa i Manresa després de la bona experiència de Girona com una estratègia per racionalitzar la despesa immobiliària i d'optimitzar els espais ocupats pels serveis administratius. Es tracta d'un òrgan interdepartamental de caràcter temporal que aprovarà, impulsarà i executarà les adequacions organitzatives i funcionals necessàries a les diferents seus de la Generalitat té ubicades al territori. El Govern considera que la complexitat i envergadura de ells seus de Tortosa i Manresa requereixen una instància que actuï com a òrgan de decisió i que garanteixi l'adequada evolució dels projectes.
Atesa la bona experiència del Comitè de Coordinació de l'Administració de la Generalitat a Girona, l'Executiu considera oportuna la creació d'un Comitè de Coordinació de l'Administració de la Generalitat al territori d'abast general que englobi les mateixes funcions que tenia el Comitè de Girona i que, a la seva vegada, actuï com a impulsor dels projectes de seus corporatives en el territori.
Atesa la bona experiència del Comitè de Coordinació de l'Administració de la Generalitat a Girona, l'Executiu considera oportuna la creació d'un Comitè de Coordinació de l'Administració de la Generalitat al territori d'abast general que englobi les mateixes funcions que tenia el Comitè de Girona i que, a la seva vegada, actuï com a impulsor dels projectes de seus corporatives en el territori.