Àlex Izquierdo, el número 2 a la llista amb la que Democràcia Municipal -llista vinculada a Podem- es va presentar a les eleccions municipals de Manresa ha anunciat aquest dilluns que no prendrà possessió del càrrec de regidor a final d'any quan l'actual edil, Dídac Escolà, deixi el càrrec per, com va anunciar a través de NacióManresa el passat mes d'agost, motius familiars.
Izquierdo ha explicat que després d'un temps de reflexió ha pres aquesta decisió per una qüestió de poca disponibilitat per temes laborals, però també per la profunda divisió que existeix a la ciutat entre els afiliats de Podem, que estan separats en dos cercles molt distants, Podem Manresa i A Manresa Junts Podem.
Darrere d'Àlex Izquierdo, a la llista, s'hi trobaven Carlos Blanco, María Ángeles Beltrán -que va morir a finals de l'any passat-, Eva María Alcántara, José Antonio Sierra, María Gloria Sag, Jesús Beltrán, María Mercedes Bayot i Judit García.
La renúncia d'Àlex Izquierdo ha agafat per sorpresa la resta de la llista i cap d'ells no s'ha pronunciar sobre qui substituirà finalment, tot i que tenen clar que ha de ser una persona que sigui capaç d'absorvir la feina que suposa ser l'únic regidor del grup a l'Ajuntament, que aguanti fins al final del mandat, el 2019, i que sigui de consens.
El número 2 de Democràcia Municipal renuncia a substituir Escolà com a regidor
Els següents a la llista, després d'Àlex Izquierdo, es reuniran properament per consensuar qui entrarà a l'Ajuntament quan l'actual regidor plegui a final d'any
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de novembre de 2016 a les 21:02
Et pot interessar
-
Política Manresa alçarà la veu per Palestina amb una concentració aquest dilluns a Sant Domènec
-
Política Sallent impulsa una comissió per «ordenar» els espais afectats per l'activitat minera
-
Política Cardona prepara un projecte per rehabilitar i revitalitzar el seu nucli antic dins el nou Pla de Barris
-
Política Cardona obre la convocatòria per al lloguer d'un habitatge a la Colònia Arquers
-
Política Castellbell aprovarà per unanimitat el pressupost municipal de 2025
-
Política Felip VI i Letízia visitaran Montserrat amb motiu del Mil·lenari