Pere Calvó dirigint-se als assistents. Foto: PFB
El PP de Manresa ha celebrat aquest dimecres a l'Hotel Pere III el seu primer acte públic a la ciutat des del final de la guerra d'Iraq com a recordat Xavier Javaloyes en la presentació del míting. Problemes de salut i altres actes de campanya han impossibilitat que el vicepresident del Congrés espanyol Jorge Fernández Díaz i el candidat número 2 a la llista de Barcelona, Jordi Cornet assistissin a l'acte que sí ha comptat amb el número 4, Pere Calvó.
El candidat ha destacat la importància de centrar el debat polític en allò que "realment interessa la ciutadania" i deixar els "discursos identitaris" aparcats. Calvó ha proposat el PP com a únic partit que centra el seu programa en la millora de les xifres de l'atur i en buscar la manera per a que les famílies arribin a final de mes. Tant Javaloyes com Calvó han coincidit a mostrar la seva "l'oportunisme" del govern a l'hora d'aprovar els 60 milions per a la segona fase de l'ampliació de l'Hospital Sant Joan de Déu a falta de quatre dies pels comicis.
El PP fa el primer míting a Manresa des de la guerra d'Iraq
El candidat número 4 per Barcelona, Pere Calvó, condueix l'acte després que hagin faltat Jorge Fernández Díaz i Jordi Cornet
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de novembre de 2010 a les 22:40
Et pot interessar
-
Política
Sant Fruitós de Bages aprova un pressupost de 14,8 milions centrat en contenir la despesa
-
Política
Santpedor aprova la taxa de residus del 2026 i avala diversos canvis en serveis municipals
-
Política
Santpedor reestructura el cartipàs municipal en un escenari de govern en minoria
-
Política
Jordi Rojas deixa l'acta de regidor pel trencament del govern de Santpedor
-
Política
Mor Carles Esclusa, exregidor per ERC i expresident del Cercle Artístic de Manresa
-
Política
Sergi Perramon crea Avenç Nacionalista i l'ofereix per a una candidatura conjunta de cara a 2027
