Segueix el tall a la C-16, a l'alçada de Sallent, impulsat pel CDR de Manresa, que ha començat a 2/4 de 7 de la tarda. Unes quatre-centes persones han anat des del Parc de l'Agulla fins a l'alçada del pla de la Sala i han tallat el vial en els dos sentits de la marxa.
Gairebé una hora després de l'acció, totes les persones mobilitzades han caminat prop d'un quilòmetre per la carretera tallada, en clau reivindicativa, tot cridant "llibertat presos polítics", "Puigdemont el nostre president" o "els carrers seran sempre nostres". Han arribat fins l'enllaç amb la C-25, l'Eix Transversal, i han tallat els carrils d'ambdues direccions.
Si bé en un primer moment semblava que la C-16 no es col·lapsaria de trànsit, a hores d'ara les cues són llarguíssimes, i els nervis dels conductors, latents. Passa el mateix amb la C-25, en tots dos sentits on els clàxons no paren de sonar.
El tall de la C-16 a Sallent avança fins a l'Eix Transversal
A hores d'ara el trànsit està col·lapsat tant en sentit Berga com Vic i també en direcció a Manresa en les dues vies
Ara a portada
-
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
Publicat el 25 de març de 2018 a les 19:53
Actualitzat el 25 de març de 2018 a les 22:53
Et pot interessar
-
Política Dissabte començarà el període de votacions del pressupost participatiu de Sant Fruitós
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs
-
Política Sant Vicenç defensa la seva gestió del padró després de la intervenció de la regidora Clotet en el ple de Manresa