La llista de la CUP-Guanyem de la demarcació de Barcelona a les properes eleccions al Parlament de Catalunya inclourà nou candidats i candidates del Bages i el Moianès. A les confirmades anteriorment, la moianesa Basha Changuerra (5), la navarclina Ylènia Morros (41) i la sallentina Anna Gabriel (83), s'hi afegiran Aniol Vila, Rosa Binimelis, Jordi Masdeu, Gemma Tomàs, Jaume Casals Tai i Ernest Clotet.
El regidor santpedorenc Aniol Vila anirà de número 16. És advocat laboralista, membre d'Acció Sindical del Bages i de l'Ateneu Popular Ca la Teia. L'artesenca Rosa Binimelis serà la número 25. Treballa en moviments per la sobirania alimentària i l'economia social i participa a l'Ateneu Popular la Falç d'Artés.
Els ex-regidors de Manresa Jordi Masdeu i Gemma Tomàs aniran a les posicions 60 i 63 respectivament. Ell és militant de l'esquerra independentista des de 1988, també de l'Assemblea Antimilitarista del Bages i del Col·lectiu Desvalls. Per la seva banda, ella és arquitecta i ha participat activament de la lluita juvenil amb Maulets i Arran. Ara és militant d'Endavant.
El navassenc Jaume Casals serà al número 70 de la llista. És professor d'institut i ha estat durant 8 anys alcalde de Navàs (2011-2019), la primera alcaldia de la CUP al Bages. Finalment, l'exalcalde d'Artés, Ernest Clotet serà el suplent número 5. És mestre de primària i ha format part d'entitats locals com l'esplai el Cep, el Club Bàsquet Artés i l'Ateneu Popular la Falç.
[noticia]95196[/noticia]
[noticia]94949[/noticia]
Els bagencs Vila, Binimelis, Masdeu, Tomàs, Casals i Clotet també seran a la llista de la CUP-Guanyem
Acompanyaran Basha Changuerra, Ylènia Morros i Anna Gabriel a la demarcació de Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de gener de 2021 a
les 20:32
Actualitzat el
24 de gener de 2021 a les
20:36
Et pot interessar
-
Política
Acció Lila reivindica la revolució kurda amb pintades a Manresa en suport a Rojava
-
Política
Els Comuns portaran al Parlament més de 3.100 signatures pel servei d'ictus 24 hores a Manresa
-
Política
Junts per Manresa avala que Bacardit iniciï converses per intentar una llista conjunta de cara a 2027
-
Política
L'Ajuntament de Manresa reforça la seva projecció internacional amb visites de treball a Itàlia
-
Política
Sant Vicenç de Castellet preveu estrenar la primera línia de bus urbà passat l'estiu
-
Política
Fem Manresa denuncia al Parlament el col·lapse de Rodalies i reclama mesures urgents
