Optimista però caut, el president de la Generalitat, Artur Mas, ha reaccionat a la possibilitat que l'Estat acabi finalment transferint a la Generalitat l'impost als dipòsits bancaris. Mas ha aprofitat per remarcar que Catalunya "es mereix" disposar de la gestió del que es recapti amb aquest impost perquè va crear-lo "abans que l'estat".
A més, el president ha refermat el seu compromís d'abonar la paga extra dels treballadors públics de la Generalitat que els pressupostos van decretar que no se'ls pagués. De fet, fins i tot en el cas que no es pugui recaptar tot el previst en aquest impost i només fos una part, Mas manté que els diners anirien destinats a revertir aquesta retallada.
Artur Mas ha admès que darrerament s'han mantingut negociacions amb el govern espanyol per aquesta qüestió i ha considerat que l'obertura d'aquesta possible transferència és "és fruit de converses que hi ha, però que no estan acabades".
Els funcionaris cobraran la paga extra si torna l'impost català als bancs
Obertes les negociacions entre els governs català i espanyol
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de novembre de 2013 a
les 18:14
Et pot interessar
-
Política
Qui recull, realment, les firmes contra el porta a porta a Sant Joan?
-
Política
Veïns de Sant Joan diuen haver recollit 2.000 signatures en contra del porta a porta
-
Política
L'Ajuntament de Santpedor condemna els aldarulls al ple, però rebutja discursos feixistes i d'odi
-
Política
La CUP de Santpedor carrega contra l'alcalde i la policia pels fets del ple de dimarts
-
Política
Poble Lliure denuncia que els partits «silencien» casos de transfuguisme cap a Aliança Catalana
-
Política
Vídeos: seqüència prèvia a la detenció durant el ple de Santpedor amb Aliança Catalana
