Optimista però caut, el president de la Generalitat, Artur Mas, ha reaccionat a la possibilitat que l'Estat acabi finalment transferint a la Generalitat l'impost als dipòsits bancaris. Mas ha aprofitat per remarcar que Catalunya "es mereix" disposar de la gestió del que es recapti amb aquest impost perquè va crear-lo "abans que l'estat".
A més, el president ha refermat el seu compromís d'abonar la paga extra dels treballadors públics de la Generalitat que els pressupostos van decretar que no se'ls pagués. De fet, fins i tot en el cas que no es pugui recaptar tot el previst en aquest impost i només fos una part, Mas manté que els diners anirien destinats a revertir aquesta retallada.
Artur Mas ha admès que darrerament s'han mantingut negociacions amb el govern espanyol per aquesta qüestió i ha considerat que l'obertura d'aquesta possible transferència és "és fruit de converses que hi ha, però que no estan acabades".
Els funcionaris cobraran la paga extra si torna l'impost català als bancs
Obertes les negociacions entre els governs català i espanyol
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de novembre de 2013 a
les 18:14
Et pot interessar
-
Política
El vehicle informatiu del Pla de Govern fa parada a Moià
-
Política
Súria vol preservar la memòria del Cinema Califòrnia als nous equipaments culturals
-
Política
Manresa es converteix en el primer mur polític contra la «segregació lingüística» a l'escola
-
Política
Jofre Escamilla serà el candidat d'ERC al Pont de Vilomara i Rocafort el 2027
-
Política
Boicot ICL denuncia que l'Ajuntament ha tornat a esborrar el seu logo del mural Propalestina
-
Política
Junts Manresa reclama explicacions sobre el destí del cartró recollit selectivament
