Els cinc grups municipals de l'Ajuntament de Manresa han acordat renunciar a les assignacions econòmiques corresponents als mesos d'abril i maig davant la crisi derivada del coronavirus perquè aquests recursos siguin destinats a alguna de les mesures que està impulsant el consistori dins del Pla local de Reconstrucció Social i Econòmica.
La decisió la van prendre per unanimitat els representants d'ERC, JxM, PSC, FEM i Cs en la reunió de la junta de portaveus del passat 6 de maig, conscients que "la crisi sanitària provocada pel virus SARS-CoV-2 ha impactat de manera extraordinària a tot al món i que la segueix una crisi social i econòmica de gran envergadura; i que totes les administracions públiques s'han d'implicar de valent per fer front a aquesta situació. També, des de l'Ajuntament de Manresa".
Davant d'aquesta situació, afegeixen, "calen idees, plans de reconstrucció, propostes innovadores, etc. I també recursos econòmics i grans consensos". Per això, els grups municipals han decidit renunciar al cobrament d'aquestes assignacions corresponents als mesos d'abril i maig, que sumen en total 15.500 euros, i que es destinaran al pla de mesures que està elaborant l'Ajuntament per fer front als efectes socials i econòmics de la crisi derivada de la Covid-19.
La decisió s'ha donat a conèixer aquest dijous en el ple.
[noticia]90947[/noticia]
[noticia]90946[/noticia]
[noticia]90993[/noticia]
[noticia]90828[/noticia]
[noticia]90861[/noticia]
[noticia]90742[/noticia]
[noticia]90883[/noticia]
[noticia]90878[/noticia]
[noticia]90716[/noticia]
[noticia]90642[/noticia]
[noticia]90106[/noticia]
Els grups municipals de Manresa renuncien a les assignacions d'abril i maig
Els 15.500 euros seran destinats a les mesures que està impulsant el consistori dins del Pla local de Reconstrucció Social i Econòmica
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de maig de 2020 a
les 19:50
Actualitzat el
21 de maig de 2020 a les
19:53
Et pot interessar
-
Política
L'Ajuntament de Manresa critica la decisió judicial de mantenir el llançament del Bloc 8
-
Política
Crida a concentrar-se a Santpedor contra l'entrada d'Aliança Catalana al consistori
-
Política
Front municipal contra el PSC per l'esbroncada al ple de residus de Sant Joan
-
Política
Jéssica Albiach dona suport a la plataforma Per un Moià Viu contra l'ampliació de l'escorxador
-
Política
La Mion-Puigberenguer serà la protagonista de l'onzena jornada de L'Alcalde als Barris
-
Política
Romero inicia a Manresa una gira territorial per defensar el nou model de finançament
