Imatge d'arxiu d'una zona de l'ampliació del Col·legi Sant Jordi Foto: Jaume Vilà
El grup municipal d'ERC de Navàs, presentarem demà dijous dia 25 de novembre en el Ple ordinari municipal, una moció on demanem que la junta de govern de la passada legislatura es faci càrrec de la indemnització de 325.402€ pels terrenys del col·legi Sant Jordi.
Aquesta indemnització forma part del total de la condemna que dicta la sentència 184-08 contra l'ajuntament de Navàs, per haver construït l'ampliació del col·legi Sant Jordi en uns terrenys de propietat privada.
El total que va dictaminar la sentència ferma és 1.627.011€ que és la suma del valor en que van peritat els terrenys 1.301.609€ més la indemnització per haver ocupat de forma no legal 325.402€. Des de Esquerra entenem que el poble no té cap culpa que els seus governants no utilitzessin mètodes legals per portar a terme l'ampliació del col·legi, i per tant els hi correspon pagar a ells la indemnització que se'n deriva.
ERC de Navàs vol que el govern d'Estruch pagui la indemnització del Sant Jordi
La formació independentista presentarà una moció en el ple de dijous per a que l'anterior govern del poble es faci càrrec dels 325.402 euros de sobrecost dels terrenys on es va fer l'ampliació
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de novembre de 2010 a
les 23:26
Et pot interessar
-
Política
Manresa dedica set nous espais públics a dones científiques i referents escollides pels escolars
-
Política
Junts Manresa qüestionarà al ple el mural de suport a Palestina de la plaça Bonavista
-
Política
Sònia Hernández repetirà com a cap de llista del PSC a Navarcles el 2027
-
Política
La CUP Manresa exigeix trencar la col·laboració amb l'empresa de coaching d'Urdangarin
-
Política
Els pressupostos del 2026 preveuen inversions clau en salut i infraestructures a la Catalunya Central
-
Política
La CUP proposa més ombres i espais de refresc per combatre la calor a Manresa
