Imatge d'arxiu d'una zona de l'ampliació del Col·legi Sant Jordi Foto: Jaume Vilà
El grup municipal d'ERC de Navàs, presentarem demà dijous dia 25 de novembre en el Ple ordinari municipal, una moció on demanem que la junta de govern de la passada legislatura es faci càrrec de la indemnització de 325.402€ pels terrenys del col·legi Sant Jordi.
Aquesta indemnització forma part del total de la condemna que dicta la sentència 184-08 contra l'ajuntament de Navàs, per haver construït l'ampliació del col·legi Sant Jordi en uns terrenys de propietat privada.
El total que va dictaminar la sentència ferma és 1.627.011€ que és la suma del valor en que van peritat els terrenys 1.301.609€ més la indemnització per haver ocupat de forma no legal 325.402€. Des de Esquerra entenem que el poble no té cap culpa que els seus governants no utilitzessin mètodes legals per portar a terme l'ampliació del col·legi, i per tant els hi correspon pagar a ells la indemnització que se'n deriva.
ERC de Navàs vol que el govern d'Estruch pagui la indemnització del Sant Jordi
Política
La formació independentista presentarà una moció en el ple de dijous per a que l'anterior govern del poble es faci càrrec dels 325.402 euros de sobrecost dels terrenys on es va fer l'ampliació
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
-
Política Aliança Catalana tria Sílvia Cubo com a cap de llista de l'extrema dreta a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
24 de novembre de 2010 a
les 23:26
Et pot interessar
-
Política
Santpedor licita per 1,36 milions d'euros les obres de renovació de Cal Llovet
-
Política
ERC Sant Fruitós reclama de nou explicacions per l'avaria de la climatització de la residència
-
Política
ERC reclama al Govern espanyol que identifiqui els immobles estatals sense ús al Bages
-
Política
Mònica Castellà serà la candidata d'Aliança Catalana a l'alcaldia de Navarcles
-
Política
Havaneres, ofrena floral i missa a la Diada Nacional de Monistrol de Montserrat
-
Política
La societat civil de Manresa farà pinya en la dissetena Marxa de Torxes per la Independència
