ERC i Junts reeditaran el pacte de govern al Consell Comarcal del Bages si no hi ha cap contratemps sobrevingut a les darreres hores, segons ha pogut conèixer NacióManresa. La previsió és que les dues forces ho anunciïn aquest mateix divendres.
Les dues forces sumaran, com en el darrer mandat, vint-i-dues conselleries, tot i que en aquesta ocasió els republicans tindran més força dins del pacte, ja que van passar de tretze a catorze representants, mentre que els postconvergents baixaven de nou a vuit.
No ha transcendit si l'actual president del Consell Comarcal, l'alcalde de Fonollosa, Eloi Hernàndez, repetirà en el càrrec. Cal tenir en compte que a banda de la batllia, Hernàndez serà suplent d'Anna Surra en la candidatura d'ERC al Senat del 23-J, de manera que si Surra fos escollida i hagués de renunciar, entraria el polític bagenc.
ERC i Junts reeditaran el pacte de govern al Consell Comarcal del Bages
D'aquesta manera, les dues formacions mantindran l'acord que ha estat vigent aquest darrer mandat
ARA A PORTADA
-
«Junts no es pot permetre el luxe de renunciar a governar en tots els àmbits» Pere Fontanals | Oriol March
-
Bacardit i Perramon segellen l'aliança per «recuperar» Manresa: els detalls del «Pacte de la Llum» Pere Fontanals
-
L'efecte Perramon: Aliança Catalana es queda sense el seu «candidat somiat» a Manresa Pere Fontanals
-
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
06 de juliol de 2023 a
les 14:23
Actualitzat el
06 de juliol de 2023 a les
14:33
Et pot interessar
-
Política
Les Rebels de Monistrol de Montserrat organitzen activitats per al 8-M
-
Política
Junts i Sergi Perramon tanquen un acord a Manresa per anar plegats a les municipals
-
Política
Les piscines municipals de Santpedor tindran vestidors nous i accessos millorats aquest estiu
-
Política
Vuit famílies de Moià afronten el risc de quedar-se sense casa
-
Política
Manresa fa balanç del Pla Estratègic del Cardener amb una inversió de 4 milions en cinc anys
-
Política
Dani Mauriz, ratificat com a candidat de Junts a Sant Vicenç de Castellet per a 2027
