ERC organitza dissabte la jornada «Municipi i Educació»

A l'acte, que se celebrarà a la sala Joan Vilà i Valentí de Sallent, hi assistirà, entre altres, l'exconseller en Cap, Josep Bargalló

Publicat el 21 de gener de 2015 a les 18:35
ERC - Bages ha organitzat per aquest dissabte una jornada de treball sobre l'educació a l'àmbit municipal amb l'objectiu d'oferir eines i propostes educatives des del punt de vista local. Entre els ponents que hi participaran hi ha l'exconseller en Cap del Govern de la Generalitat, Josep Bargalló; l'alcalde d'Olost del Lluçanès, Josep Maria Freixanet; o el regidor d'educació de l'Ajuntament de Santpedor, Ferran Aguilera. La jornada, que porta per títol 'Municipi i Educació', tindrà lloc a partir de dos quarts de 10 del matí a la sala Joan Vilà i Valentí de Sallent i és oberta a tothom qui estigui interessat en la matèria.

La secretària d'Educació d'ERC-Bages, Pilar Sala, ha manifestat que "el sistema educatiu és un dels pilars bàsics de l'Estat del Benestar i de la cohesió del país" i que per aquest motiu "des d'ERC considerem bàsic el debat i reflexió sobre la seva realitat actual i com podem millorar-lo des de la política local". Sala ha explicat que a la jornada es tractaran qüestions com la millora de l'educació als municipis petits, es debatrà sobre la importància de la cultura i l'educació com a font de cohesió social, o s'exposaran experiències d'èxit concretes com la xarxa educativa intermunicipal de Santpedor.