Ernest Maragall serà a Santpedor i Castellnou divendres

A Santpedor inaugurarà l'Escola Bressol Els Gallarets i a Castellnou de Bages visitarà l'escola L'Olivar

Publicat el 13 d’abril de 2010 a les 16:20
El proper divendres, dia 16, Ernest Maragall, Conseller d'Educació de la Generalitat, acompanyat de Dolors Collell, directora dels serveis territorials a la Catalunya Central visitaran el municipi de Santpedor per tal d'inaugurar oficialment l'Escola Bressol Municipal Els Gallarets i visitar l'escola Riu d'Or després d'acabades les obres de remodelació i ampliació. Aquesta visita ja era prevista per a l'any 2008, però va ser ajornada per un sobrevingut en l'agenda del Conseller. De fet tan les intervencions en l'escola bressol con en l'escola Riu d'Or es van donat per finalitzades l'any 2007 però no han comptat amb la visita del Conseller fins avui.

Després de visitar les escoles, el Conseller es reunirà amb el Consell Municipal d'Educació de Santpedor a la Capella de Sant Andreu de l'Ajuntament.

Al migdia, el Conseller es deplaçarà a Castellnou de Bages on dinarà a l'Hostal Don Bosco després de visitar l'ajuntament i signar el llibre d'honor i a la tarda visitarà l'escola l'Olivar i es reunirà amb el Consell Escolar. La visita d'Ernest Maragall a Castellnou també està justificada en la propera construcció d'una nova escola i llar d'infants, les obres de les que ja han sortit a licitació en una primera fase en que es van presentar 75 empreses candidates. El pressupost sense IVA és de prop de 3 milions i mig d'euros i s'espera poder-les tenir enllestides per començar el curs 2011-12.