Divendres passat 13 de novembre se celebrà al local del Coro l’assemblea constituent de “Navarcles decideix”, plataforma que impulsarà la consulta popular per la independència al municipi de Navarcles. D’aquesta manera Navarcles se suma a l’onada de municipis catalans que impulsen les consultes populars. L’assemblea fou molt concorreguda amb l’assistència de més d’una quarantena de persones. A part de constituir la plataforma, escollir els portaves i decidir-ne la seva organització interna a partir de la creació de quatre comissions de treball (comissió d’expansió, difusió i premsa, comissió de logística, comissió d’economia i comissió de coordinació i relacions exteriors) es va prendre també la decisió d’organitzar la consulta al Febrer del 2010 coincidint amb la segona tongada de referèndums.
Es constitueix Navarcles Decideix per impulsar la consulta independentista
Navarcles és un dels pocs municipis del Bages on l'ajuntament no s'ha plantejat aprovar una moció sobre les consultes per la independència
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de novembre de 2009 a
les 19:20
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
