Per 18 vots afirmatius i un en blanc, l'Assemblea de militants de cdc de Sant Joan de Vilatorrada va ratificar Gil Ariso com a alcaldable de la formació nacionalista per a les properes eleccions municipals que s'han de celebrar el proper maig del 2011.
En la reunió celebrada el passat dilluns 20 de desembre, l'Assemblea de militants va donar per aclaparadora majoria el seu suport incondicional a Gil Ariso, perquè aquest encapçali, per segona vegada consecutiva, la llista de CIU a Sant Joan. En les darreres municipals del 2007, la candidatura d'Ariso, ja va permetrà la formació nacionalista fer un salt endavant important passant de 3 a 6 regidors (encara a l'oposició). Més d'un 70% dels militants que cdc té al municipi van exercir el seu dret a a vot per decidir-ne l'alcaldable.
Ariso va manifestar que l'unitat i unanimitat del suport a la seva candidatura, eren per ell el millor dels avals per encarar les municipals amb les millors garanties possibles. També va manifestar que era el moment de treballar fort per fer que el canvi que s'ha iniciat a Catalunya, també sigui possible a Sant Joan de Vilatorrada. En aquest sentit Ariso va animar a la militància a treballar amb constància i intensament per fer possible que CIU torni a l'alcaldia de Sant Joan després de 4 legislatures.
Un Visca Sant Joan unànime i molt aplaudit va servir per donar l'Assemblea per finalitzada.
Gil Ariso repeteix com a alcaldable de CIU a Sant Joan
Va ser triat a l'assemblea de CDC amb 18 vots favorables i una abstenció
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de desembre de 2010 a
les 17:53
Et pot interessar
-
Política
Marcos Álvarez relleva Cristòfol Gimeno a l'alcaldia de Castellgalí després de 27 anys
-
Política
La CUP alerta del risc d'assumir fins a 15 milions pel nou pavelló de Manresa
-
Política
Impulsem Manresa prioritza anar sola a les municipals del 2027
-
Política
Callús projecta un nou espai verd a la Font amb un estudi de la Diputació
-
Política
Manresa trasllada al Palau Firal la gestió de cites per al procés de regularització
-
Política
Cues des de la matinada a Manresa pel procés extraordinari de regularització d'estrangers
