Laura Massana es dirigeix als sindicalistes durant el dinar de treball que van tenir dimarts. Foto: ICV
Laura Massana, la candidata d'ICV-EUiA de la Catalunya Central, acompanyada del coordinador general d'EUiA, Jordi Miralles i del diputat al Congrés d'Izquierda Unida, Gaspar Llamazares van compartir dimarts un dinar amb una setantena de sindicalistes de les comarques del Bages – Berguedà.
Després de dinar i en el moment dels parlaments la candidata Massana va posar de relleu que el proper diumenge "ens juguem si girem a la dreta, cap a la privatització de serveis, cap a la dreta que aprova la reforma laboral i demana que sigui més forta o seguim mirant amb més força cap a l'esquerra" i va assenyalar que "només ICV-EUiA ha defensat i defensa sense ambigüitats i sense matisos els drets del conjunt dels treballadors i treballadores".
Massana va explicar que "us hem donat suport des del Parlament i el Congrés a les vostres demandes, ens vam oposar igual que vosaltres a una reforma laboral injusta i us vam donar suport en la convocatòria d'una vaga general que va acabar sent tot un èxit. Ara no us demanem res diferent al que féu sempre, que defenseu els vostres drets també a les urnes, que feu una crida als vostres companys de feina a que continuïn el crit contra la dreta a les urnes, i que doneu suport a ICV-EUiA".
Per la seva banda Gaspar Llamazares, diputat d'Izquierda Unida al Congrés va posar de relleu les diferències d'un "govern de dretes com el de Esperanza Aguirre a Madrid que ha privatitzat sense escrúpols la sanitat, i un d'esquerres com el de Catalunya que durant set anys ha apostat com pocs per la sanitat pública" i va assenyalar que els únics que "poden aturar les clucades d'ull dels altres partits d'esquerres a la dreta, també en el camp de la sanitat, és la gent d'ICV-EUiA".
Al final del dinar, la setantena de sindicalistes van signar el "Manifest de sindicalistes amb Joan Herrera" sumant-se així a la llista de companys del conjunt del país que ho han fet al llarg de les darreres setmanes.
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages, líder en creixement industrial en els darrers cinc anys, segella un pacte històric Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Successos «Jo només vull treballar tranquil», diu el taxista manresà difamat per la ultradreta Pere Fontanals
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
-
Successos La Guàrdia Urbana deté un menor per llançar pedres a una patrulla després de la manifestació d'estudiants Pere Fontanals
Publicat el
24 de novembre de 2010 a
les 23:12
Et pot interessar
-
Política
Junts acusa el govern de marejar els manresans amb la quota addicional de residus
-
Política
«Hi haurà pavelló, punt i final»: Generalitat i Ajuntament calmen les aigües al Congost
-
Política
Anjo Valentí titlla Junts d'«irresponsable» pel nou pavelló i critica el seu paper a Madrid
-
Política
Avancem Junts promet que el nou pavelló del Congost serà una realitat «governi qui governi» a Madrid
-
Política
Quatre càrrecs municipals del Bages, a les llistes de Junts per a les eleccions espanyoles
-
Política
El FNC presenta Cristina Solano com a candidata a Manresa
