L'actual regidor Joan Baptita Costa encapçalarà de nou la llista de Sant Vicenç en Comú de cara a les eleccions municipals el proper mes de maig. Així ho va triar la formació en les primàries que va celebrar el passat divendres. La de Joan Baptista Costa era l'única candidatura presentada i va ser acceptada per totes les persones inscrites que van participar en la votació.
El ja candidat de Sant Vicenç de Castellet en Comú, planteja anar a les eleccions municipals amb voluntat de govern, i apartar l'actual govern del PDECat de l'Ajuntament de Sant Vicenç.
Entre les seves propostes principals hi ha la recuperació dels serveis públic, avui externalitzats; la revisió del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal de forma participativa; la planificació de la millora de l'entorn urbà, i plantejar mesures que tinguin en compte que el Bages Sud, i especialment Sant Vicenç de Castellet, té el major índex d'atur de la comarca.
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de gener de 2019 a
les 21:21
Actualitzat el
28 de febrer de 2019 a les
12:35
Et pot interessar
-
Política
Albert Dalmau aborda a Cardona els reptes d'habitatge, nucli històric i ocupació
-
Política
Sant Fruitós destinarà gairebé un milió d'euros a amortitzar deute
-
Política
Junts reclama un pla de xoc per revertir la degradació de les zones verdes de Manresa
-
Política
El nou microbús del Centre Històric de Manresa fa el primer recorregut abans d'entrar en servei
-
Política
Santpedor reclama 46.000 euros a Ampans per incompliments en el servei de recollida de residus
-
Política
ERC reivindica la feina feta perquè el nou CAP de Sant Fruitós sigui una realitat
