L'il·lustrador, fotoperiodista i escriptor, Jordi Borràs, presentarà aquest dissabte a Santpedor els seus dos llibres "Plus Ultra" i "Desmuntant Societat Civil Catalana", en un acte que organitza el grup de suport de la CUP en el marc de les jornades antifeixistes "Mai més enlloc, contra ningú".
L'autor donarà a conèixer, per una banda, el seu darrer treball titulat "Desmuntant Societat Civil Catalana". Aquesta publicació és fruit d'una investigació periodística que posa davant de l'opinió pública la història de la polèmica associació espanyolista, les seves connexions i el currículum dels seus dirigents.
Per altra banda, també presentarà "Plus Ultra, Una crònica gràfica de l'espanyolisme a Catalunya", un llibre en el qual el periodista fa visibles a través de fotografies, els vasos comunicants entre l'espanyolisme i els moviments d'ultradreta.
L'acte tindrà lloc a la Capella de Santpedor, a la Plaça Gran, i començarà a les 19.00 hores.
Jordi Borràs presenta a Santpedor «Desmuntant Societat Civil Catalana»
L'il·lustrador i fotoperiodista també presentarà "Plus Ultra" en aquest acte, dissabte
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de gener de 2016 a les 20:49
Actualitzat el 14 de gener de 2016 a les 20:51
Et pot interessar
-
Política
La policia de Manresa fa retirar la bandera palestina de la plaça Gispert
-
Política
Una xerrada sobre el biogàs continuarà el debat ciutadà pel model de poble que vol Moià
-
Política
Les bicicletes del Baik tindran un segon punt de reparació i magatzem al Centre Històric
-
Política
L'Ajuntament de Manresa comença a instal·lar els senyals de la nova ZBE
-
Política
Súria aprova un pressupost de 8,8 milions per al 2026, amb menys inversió que enguany
-
Política
La nova ZBE de Manresa ja és una realitat malgrat les queixes de l'oposició
