L'il·lustrador, fotoperiodista i escriptor, Jordi Borràs, presentarà aquest dissabte a Santpedor els seus dos llibres "Plus Ultra" i "Desmuntant Societat Civil Catalana", en un acte que organitza el grup de suport de la CUP en el marc de les jornades antifeixistes "Mai més enlloc, contra ningú".
L'autor donarà a conèixer, per una banda, el seu darrer treball titulat "Desmuntant Societat Civil Catalana". Aquesta publicació és fruit d'una investigació periodística que posa davant de l'opinió pública la història de la polèmica associació espanyolista, les seves connexions i el currículum dels seus dirigents.
Per altra banda, també presentarà "Plus Ultra, Una crònica gràfica de l'espanyolisme a Catalunya", un llibre en el qual el periodista fa visibles a través de fotografies, els vasos comunicants entre l'espanyolisme i els moviments d'ultradreta.
L'acte tindrà lloc a la Capella de Santpedor, a la Plaça Gran, i començarà a les 19.00 hores.
Jordi Borràs presenta a Santpedor «Desmuntant Societat Civil Catalana»
Política
L'il·lustrador i fotoperiodista també presentarà "Plus Ultra" en aquest acte, dissabte
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de gener de 2016 a
les 20:49
Actualitzat el
14 de gener de 2016 a les
20:51
Et pot interessar
-
Política
Els Comuns demanen la compareixença de Paneque i Nadal pels semidirectes Manresa-Barcelona
-
Política
El Consell Comarcal del Bages reclama que la Llei d'Alta Muntanya no exclogui sis municipis de la comarca
-
Política
Un promotor s'interessa per un solar de Súria on es preveuen construir 52 habitatges protegits
-
Política
El Bages rebutja que els trens semidirectes amb Barcelona no tornin fins al 2040
-
Política
El PSC de Cardona acusa el govern d'ERC de mala gestió amb la taxa d'escombraries
-
Política
Tres municipis del Bages donen suport a les reivindicacions dels bombers precaris
