De tapes amb l'alcalde. Aquest serà el següent acte de campanya de Junts per Manresa, que se celebrarà aquest divendres a 2/4 de 8 de la tarda a l'espai de Degustació del Mercat de Puigmercadal. La idea principal és generar un ambient adient perquè els assistents puguin conversar amb Valentí Junyent i amb la resta de l'equip de Junts per Manresa, i puguin parlar sobre el present i el futur de la ciutat. L'acte és també una ocasió per posar en valor l'espai de Degustació del Puigmercadal i per reivindicar el conjunt del mercat i del barri.
De tapes amb l'alcalde forma part de les més de 50 activitats previstes que està fent Junts per Manresa en aquesta campanya electoral per explicar a tots els manresans i manresanes el seu projecte de ciutat. La candidatura, que lidera Junyent, fa mesos que pren nota de les principals preocupacions dels veïns, dels barris, de les associacions i les empreses de la ciutat. Aquest acte, doncs, servirà per continuar escoltant i atenent les inquietuds de la societat.
Junts per Manresa proposa parlar amb Valentí Junyent fent tapes al Mercat Puigmercadal
L'acte "De tapes amb l'alcalde" tindrà lloc divendres a 2/4 de 8 del vespre
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de maig de 2019 a
les 08:40
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
