La Candidatura d'Unitat Popular de Navarcles, amb nou anys de presència al poble, encara que per ara sense representació a l'ajuntament, presentarà el proper dissabte 16 d'abril la llista que concorrerà a les eleccions municipals. L'acte de presentació se celebrarà a l'Espai Cultural el Coro a les 12 del migdia. Intervindran Aleix Solé, cap de llista de les eleccions de 2007 qui parlarà de la feina feta per la CUP durant aquests darrers quatre anys, i Xavier Oliveras que encapçala la candidatura per aquestes eleccions. Oliveras ens presentarà les línies mestres del programa que defensa la CUP i l'equip de persones que conformen el projecte. Acte seguit es projectaran els vídeos de precampanya i s'oferirà un vermut per totes i tots els assistents.
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament rebutja una moció sobre el Club Patí Manresa que el govern desvincula de l'entitat Pere Fontanals
-
-
-
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM Pere Fontanals
-
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista Pere Fontanals
Publicat el
14 d’abril de 2011 a
les 18:17
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
-
Política
El govern de Manresa nega irregularitats en la recollida del cartró davant les crítiques sindicals
-
Política
El PSC ratifica David Vargas com a alcaldable d'Artés i impulsa una candidatura oberta
-
Política
El govern de Manresa destina 4.600 euros a la jornada d'Urdangarin
