Aquest diumenge, la CUP de Santpedor presentarà les persones que formaran part de la seva candidatura a les properes eleccions municipals. L'acte, que tindrà lloc a les 12 hores a la Placeta del Born, tindrà format d'assemblea oberta i culminarà amb un vermut de cloenda. L'assemblea oberta ha esdevingut una fórmula habitual en els actes de la formació política, que els darrers mesos ha convocat diverses trobades per fomentar la participació ciutadana, debatre temes d'interès públic i fer propostes.
Els membres de la llista cupaire formen part dels àmbits del feminisme, la cultura, l'educació, l'esport, la salut i l'acció social, així com del teixit associatiu del municipi. Es tracta de persones que que no volen fer de la política una professió, però que tenen un profund compromís social, al qual dediquen bona part del seu temps.
La CUP de Santpedor presentarà la seva candidatura diumenge a la placeta del Born
L'acte, que es farà a les 12 del migdia, tindrà format d'assemblea oberta i culminarà amb un vermut de cloenda
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de març de 2019 a
les 18:54
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
