A partir del ple d'aquest dimecres, l'Ajuntament de Sallent enregistrarà els plenaris amb un sistema de videoactes gràcies a un servei que ofereix l'Associació Catalana de Municipis (ACM).
Vitelsa és l'empresa que s'ha encarregat de fer aquesta instal·lació que substituirà la tradicional acta en format paper per una aposta audiovisual, amb signatura digital, que reflectirà de forma més fefaent el contingut de les intervencions fetes i dels acords presos.
Es tracta d'un instrument de millora en el procés d'implantació d'una administració plenament electrònica agilitzant la gestió de la informació i el seu tractament i d'assoliment d'un grau òptim de transparència i d'accés del ciutadà a la informació i a la documentació dels ens locals.
Tothom qui ho desitgi podrà seguir el ple en directe des del web de Ràdio Sallent, com s'ha fet fins ara, i s'està treballant perquè es pugui retransmetre la videoacta des del web de l'Ajuntament.
L'Ajuntament de Sallent incorpora el servei de videoactes que oferix l'ACM
Es posarà en funcionament durant el ple d'aquest dimecres
ARA A PORTADA
Publicat el 25 d’octubre de 2017 a les 10:42
Et pot interessar
-
Política Prop de mil veïns de Moià reclamen votar sobre l'ampliació de l'escorxador i la planta de biogàs
-
Política Desallotgen un edifici ocupat al carrer Barreres de Manresa per risc estructural
-
Política Aprovats els projectes d'urbanització de les avingudes de l'Esport i de la Pirelli i del Camí Vell de Rajadell
-
Política Nova C-59 entre Moià i Sant Feliu: més segura, connectada i sostenible
-
Política Baixen dràsticament les denúncies per mal ús dels contenidors tancats a Sant Fruitós
-
Política «Ampliem contenidors i freqüències al Barri Antic, però també empaitarem més els incívics»