L'alcalde republicà de l'Ajuntament de Fonollosa, Eloi Hernàndez, ha estat escollit per unanimitat nou president del Fòrum de Joves electes de l'ACM en substitució de l'alcalde de Cardona Ferran Estruch.
L'assemblea celebrada a la seu de l'ACM ha comptat amb la presència del president de l'ACM, David Saldoni qui ha animat als joves electes a fer que els ajuntaments siguin l'espina dorsal de l'entramat institucional del país. “Volem que el nou govern de la Generalitat compti amb la gran tasca que fan els ajuntaments de Catalunya” ha dit.
Per la seva banda, el nou president del Fòrum de Joves electes, Eloi Hernández, ha remarcat que el seu objectiu és treballar perquè els joves tinguin més incidència en els àmbits del territori, l'habitatge i la joventut. Tres eixos centrals que centraran la seva etapa com a president del Fòrum.
Ha estat l'alcalde de Cardona, Ferran Estruch, qui ha agraït la confiança rebuda per part de l'ACM i ha detallat la feina feta pel Fòrum en els darrers dos anys. Un exemple ha estat el cens de més de 700 electes de menys de 35 anys que hi ha a Catalunya.
Finalment, la cloenda de l'Assemblea ha anat a càrrec de la directora general de joventut, Marta Vilalta, qui ha ofert als joves electes diàleg, complicitat i col·laboració des de la direcció general. Així mateix ha emplaçat als joves a ser un exemple de compromís, valentia, coratge i dedicació.
L'alcalde de Fonollosa, Eloi Hernàndez, nou president del Fòrum de Joves Electes
Política
Substitueix el també bagenc i republicà alcalde de Cardona, Ferran Estruch
ARA A PORTADA
-
Societat La Fundació del Convent de Santa Clara envia a Ucraïna el seu 48è corredor humanitari Pere Fontanals
-
Societat La C-55 estrena el desdoblament entre el Castell de Castellbell i el túnel de Boguñà Pere Fontanals
-
-
Societat Refugiada després de patir violència masclista a Rússia: «M'imagino el meu futur a Catalunya» ACN
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
Publicat el
24 de maig de 2018 a
les 12:00
Actualitzat el
24 de maig de 2018 a les
12:09
Et pot interessar
-
Política
El Moianès recupera la ruta de memòria antifeixista aquest dilluns, 12 d'octubre
-
Política
Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa
-
Política
«S'ha creat un relat terrible sobre Manresa que hem de combatre»
-
Política
La CUP-Fem Manresa exigeix al govern més control dels diners públics després del cas Sallar
-
Política
Xavier Díez analitzarà a Manresa les perspectives actuals de l'independentisme
-
Política
Aliança Catalana presenta Jean Carlos de Aza com a candidat a l'alcaldia de Sallent
